Share
Noutate valabilă începând cu 22 septembrie: Se vor prelua, în Sighetu Marmației, documentele necesare pentru înmatriculare

Noutate valabilă începând cu 22 septembrie: Se vor prelua, în Sighetu Marmației, documentele necesare pentru înmatriculare

Noutăți de la Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor Maramures, făcute publice de Instituția Prefectului.

Începand cu data de 22.09.2020, in baza Ordinului Ministrului Afacerilor Interne nr.139 din 16.09.2020, Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor Maramures va organiza la sediul secundar de lucru din Municipiul Sighetu Marmatiei, str. Alexandru Ivasiuc nr.17, activitati de preluare a documentelor necesare operatiunilor de inmatriculare a vehiculelor si de eliberare a placutelor cu numere de inmatriculare sau provizorii.

Preluarea documentelor in vederea inmatricularii, radierii si autorizarii provizorii a vehiculelor de la solicitanti se va efectua la sediul secundar de lucru din Municipiul Sighetu Marmatiei, iar verificarea conformitatii datelor si a documentelor preluate in sistemul informatic, atribuirea numarului de inmatriculare solicitat, verificarile obligatorii in bazele de date externe si introducerea datelor in Sistemul National de Evidenta Auto se vor efectua in sediul principal din Municipiul Baia Mare, termenul de solutionare fiind de maxim 20 de zile conform OMAI 1501/2006.

Tarifele aferente confectionarii si valorificarii placilor cu numere de inmatriculare permanenta si provizorii, atribuirii unui numar de inmatriculare preferential sau pastrarii combinatiei numarului de inmatriculare se incaseaza la caseriile unitatilor Trezoreriei Statului sau prin mandat postal, intr-un cont dinstinct deschis la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului pe numele Institutiei Prefectului din judetul Maramures.
Tarifele aferente emiterii certificatelor de inmatriculare si a autorizatiilor provizorii se incaseaza intr-un cont dinstinct deschis pe numele Regiei Autonome Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat, prin virament, prin mijloace de plata online, prin mandate postal precum si prin alte mijloace de plata stabilite prin acte normative in vigoare.

Activitatile prevazute mai sus se vor desfasura in sediul secundar de lucru din Municipiul Sighetu Marmatiei, str. Alexandru Ivasiuc nr.17, in zilele de marti in intervalul orar 08.30 – 10.30 (preluare documente) si 10.30 – 11.30 ( eliberare documente) si joi in intervalul orar 08.30 – 11.30 (preluare documente) si 11.30 – 12.30 ( eliberare documente)

Pentru toate celelalte operatiuni, cetatenii sunt indrumati sa se programeze online pe site-ul www.drpciv.ro, depunerea documentelor la sediul principal al serviciului din Municipiul Baia Mare, str. Scolii nr.1.

In contextual generat de dinamica evolutiei situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-COV- 2, catatenii vor avea obligatia de a respecta masurile de distantare fizica si portul mastii de protectie.

DirectMM.ro


Acum poți urmări știrile DirectMM și pe Google News.


Lasă un comentariu