Numeroase grupuri de colindători din Maramureș și Sătmar, primiți la Catedrala Episcopală din Baia Mare - 10 minute în urmă
Două insule ecologice se dau în folosință la Sighet, în cadrul unei acțiuni pilot - 2 ore în urmă
Preșcolarii au colindat la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Maramureș - 3 ore în urmă
Locuri de muncă în Maramureș - 4 ore în urmă
Elevii Liceului Teologic Penticostal Baia Mare au participat la o activitate în memoria scriitoarei Jane Austen, la Biblioteca Județeană - 5 ore în urmă
Proiect de 2,2 milioane de lei pentru Bușag - 5 ore în urmă
Izvoare Resort dă startul sezonului de iarnă și inaugurează prima pârtie sintetică din Maramureș - 5 ore în urmă
LPS Baia Mare, rezultate remarcabile la Campionatul Național de Cadeți de la Miercurea Ciuc - 6 ore în urmă
„Păzitoarea semintzei”, un dialog între formă, memorie și început - 6 ore în urmă
Bucurie și colinde la Spitalul Județean Baia Mare - 6 ore în urmă
Criza sanitară are un efect devastator în educație: O treime dintre toți copiii lumii nu au acces la școala online
Metoda de învățare online nu este accesibilă pentru 463 de milioane dintre elevii din toată lumea pentru că lipsesc metodele sau echipamentele de conectare la distanță, arată un raport realizat de PwC și UNICEF, potrivit digi24.ro.
În condițiile în care școlile sunt închise din cauza pandemiei de COVID-19, foarte mulți copii nu au acces la învățământul online, se arată în raportul Stepping forward Connecting today’s youth to the digital future. Dintre aceștia, trei sferturi sunt din zone rurale sau din familii sărace.
Pe măsură ce criza sanitară a dus la mutarea multor activități în mediul online, inclusiv a celor educaționale și de formare profesională, lipsa accesului la tehnologie a redus semnificativ șansele la o viață mai bună pentru copiii și tinerii din mediile defavorizate, susțin reprezentanții PwC România.
Situația accentuează inegalitățile existente înainte de pandemie și impune colaborarea între guverne, instituții, comunități și companii, pentru a le da o șansă și acestor copii la alfabetizarea digitală și dezvoltarea abilităților.
















