Atenție maximă!: Sunt posibile creșteri de niveluri pe râurile din Maramureș în următoarele zile. Hidrologii au emis o atenționare de specialitate - 7 ore în urmă
Sorin Cîmpeanu afirmă că 168.000 de persoane din sistemul de educaţie doresc să se vaccineze - 7 ore în urmă
Apel umanitar: O bunică și cei trei nepoți ai săi – abandonați de mamă – au nevoie de ajutor (GALERIE FOTO) - 9 ore în urmă
Vremea exactă în Maramureș, sâmbătă, 23 ianuarie - 9 ore în urmă
Unirea Principatelor Române a fost celebrată la Muzeul Județean de Istorie și Arheologie Maramureș - 12 ore în urmă
Doliu în învățământul sighetean: A încetat din viață un cunoscut profesor de geografie! A fost director la Școala „Ioan Mihalyi de Apșa” - 13 ore în urmă
Un băimărean care era urmărit național a fost prins și depus în Penitenciarul Baia Mare - 13 ore în urmă
Maramureșean identificat în trafic cu dreptul de a conduce vehicule suspendat - 13 ore în urmă
Săcel: Accident rutier cu o victimă - 13 ore în urmă
Timp liber: Cursuri de planorism și parașutism la Aeroclubul Baia Mare. Sunt gratuite pentru tinerii de până în 23 de ani. Cum te poți înscrie (FOTO) - 15 ore în urmă
Criza sanitară are un efect devastator în educație: O treime dintre toți copiii lumii nu au acces la școala online
Metoda de învățare online nu este accesibilă pentru 463 de milioane dintre elevii din toată lumea pentru că lipsesc metodele sau echipamentele de conectare la distanță, arată un raport realizat de PwC și UNICEF, potrivit digi24.ro.
În condițiile în care școlile sunt închise din cauza pandemiei de COVID-19, foarte mulți copii nu au acces la învățământul online, se arată în raportul Stepping forward Connecting today’s youth to the digital future. Dintre aceștia, trei sferturi sunt din zone rurale sau din familii sărace.
Pe măsură ce criza sanitară a dus la mutarea multor activități în mediul online, inclusiv a celor educaționale și de formare profesională, lipsa accesului la tehnologie a redus semnificativ șansele la o viață mai bună pentru copiii și tinerii din mediile defavorizate, susțin reprezentanții PwC România.
Situația accentuează inegalitățile existente înainte de pandemie și impune colaborarea între guverne, instituții, comunități și companii, pentru a le da o șansă și acestor copii la alfabetizarea digitală și dezvoltarea abilităților.