O seară în care dansul și grația s-au împletit într-o poveste de Crăciun la LPS - 5 ore în urmă
Iași, 14 decembrie 1989: primul pas spre Revoluția Română - 7 ore în urmă
CS Minaur întâlnește echipa de pe locul 2 din Liga Zimbrilor în ultimul meci oficial din acest an - 7 ore în urmă
O carte nouă și doi maramureșeni de excepție: Valer Blidar și Nicolae Bud, modele ale viziunii și profesionalismului românesc - 8 ore în urmă
Atmosferă de sărbătoare în Nistru - 9 ore în urmă
MAE: Atenționare de călătorie în Belgia. Posibile perturbări în transporturi - 9 ore în urmă
Bărbat căutat pentru distrugere, prins de jandarmi în albia Săsarului - 10 ore în urmă
Preasfințitul Părinte Timotei Sătmăreanul a slujit la Mănăstirea „Sfinții Apostoli Petru și Pavel” Bixad - 12 ore în urmă
Pregătiri pentru Cupa Minerul – luni se trag la sorți grupele - 12 ore în urmă
Concertul de colinde „Colindăm Pruncului Preasfânt” a avut loc la biserica Parohiei Ortodoxe „Nașterea Maicii Domnului” din Satu Mare - 13 ore în urmă
O lansare de carte cu întrebări și răspunsuri – ”Marketing online: pe plus sau pe minus?”
La hotelul Magus din Baia Mare a avut loc aseară lansarea cărții ”Marketing online: pe plus sau pe minus?”, un volum coordonat de maramureșeanul Cristian China-Birta, sub cupola Kooperativa 2.0. ”Chinezu”, cum i se mai spune lui Cristian China-Birta, a ținut să lanseze această carte și acasă. Și bine a făcut.
N-a fost, de fapt, o lansare clasică; a fost un dialog cu publicul, în care Cristian China-Birta (foto în plan apropiat) și colegii săi din Kooperativa 2.0, Robert-Nicolae Feraru și Cosmin Sipoș, au răspuns pe îndelete întrebărilor celor din sală. Care întrebări nu au fost deloc puține. Totul s-a petrecut într-o atmosferă cât se poate de degajată, pigmentată și cu accente de umor. Una peste alta a fost o întâlnire din care cei din public au putut afla de la oameni cu o solidă experiență în domeniu o sumedenie de lucruri care, neîndoielnic, îi vor ajuta mult în viitor.
”Marketingul digital se complică de la o zi la alta. Este foarte posibil ca, în timpul care a trecut de când am trimis cartea către editură, să se fi întâmplat ceva în acest ecosistem. O schimbare de algoritm, o prevedere legislativă, un trend sau apariția unui nou canal de marketing digital. Sau cine mai știe ce ispravă, neanticipată de nimeniși pentru care nimeni nu s-a pregătit. Acesta este, de altfel, specificul industriei digitale: schimbarea ca o constantă. Cartea aceasta este gândită să ajute responsabilii de marketing de la branduri să înțeleagă cum funcționează componente mai tehnice (platforme, canale, stiluri de comunicare etc.) ale ecosistemului digital. Ca să le poată folosi mai bine. Ca să știe cât mai multe despre sistemul de marketing digital în întregimea lui. În esență, ca să se întâmple mai puține greșeli. Și să poată obține mai multe beneficii din invetițiile în marketing”, se arată pe coperta 4 a volumului. Un volum garnisit cu informații și explicații, foarte bine închegat.
Cât despre Cristian China-Birta, acesta este unul dintre cei mai cunoscuți oameni din digitalul românesc, cu o experiență de ani și ani în marketing, social media, blogging, dar mai ales în consultanță cu privire la campaniile cu influenceri. De altfel mai are un volum publicat, ”Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?”, în care se regăsește o scriitură plină de savoare.
Tiberiu Sabo
Citește și
Se fac înscrieri pentru tabăra de vară Tech-Xplore din Sighetu Marmației

















