Omul potrivit, la locul potrivit: Sergent major Gabriel Petrovan, pompier al ISU Maramureș, a salvat un om care se înecase - 29 minute în urmă
Sera de acasă – cum îți aduce legume sănătoase pe masă tot anul? - 35 minute în urmă
O nouă ediție de titluri de stat Tezaur. Dobânzile sunt de până la 7,40% - 2 ore în urmă
Magia sărbătorilor a cuprins Târgu Lăpuș: Târgul de Crăciun a fost plin de lumină, colinde și bucurie - 2 ore în urmă
Magia Crăciunului și-a făcut simțită prezența în cadrul concertului de colinde desfășurat la Seini - 3 ore în urmă
La Colegiul de Arte din Baia Mare, copiii spun „Împreună prindem curaj” - 3 ore în urmă
Îndrăgitul eveniment „Crăciun în Maramureș” are loc în 20 decembrie, la Muzeul Satului din Baia Mare - 3 ore în urmă
Înotătorii de la CS Seini au cucerit numeroase medalii la Cupa Moș Nicolae 2025 de la Pitești - 3 ore în urmă
Festivalul de Colinde „Deschide ușa, creștine!” va avea loc și anul acesta, în comuna Fărcașa - 3 ore în urmă
Tragedie în Tenerife : turiști români luați de valuri - 3 ore în urmă
Recomandări de la ANPC pentru pasagerii nemulțumiți de serviciile companiilor aeriene
Pasagerii curselor aeriene care nu au fost mulţumiţi pot depune reclamaţii la operatorul aerian şi la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), potrivit unei informări postate pe site-ul autorităţii – relatează Agerpres.
„Dacă un pasager apreciază că i-au fost încălcate drepturile prevăzute în Regulament, recomandăm să adreseze mai întâi o reclamaţie companiei aeriene în cauză. În cazul în care nu este mulţumit de răspunsul primit sau nu a primit niciun răspuns, să depună o reclamaţie la ANPC (dacă incidentul a avut loc pe teritoriul României) sau la organismul naţional competent din ţara în care a avut loc incidentul (completarea formularului de reclamaţie în limba engleză)”, spun reprezentanţii ANPC.
Dacă reclamaţia se referă la un incident care nu a avut loc pe teritoriul României, dar pasagerul preferă (de exemplu, din motive lingvistice sau din alte motive) să depună reclamaţia la ANPC, autoritatea o poate transmite organismului competent, se mai arată în informarea ANPC.
Regulamentul se aplică atunci când are loc unul dintre incidente: refuz la îmbarcare, anulare zbor, întârziere prelungită, declasare, neinformare pasageri.
Regulamentul se aplică în cazul zborurilor care pleacă de pe un aeroport situat pe teritoriul unui stat membru sau care pleacă de pe un aeroport situat într-un stat care nu este membru al UE spre un aeroport comunitar, iar zborurile sunt efectuate de transportatori UE. Reclamaţiile se depun obligatoriu în scris, precizează instituţia.















