Pe 26 aprilie se sărbătorește Mondial, Proprietatea Intelectuală - 9 minute în urmă
La Muzeul Județean de Artă «Centrul Artistic Baia Mare» se vernisează expoziția „Grădinile Palatului” - 15 minute în urmă
Sfântul Mucenic Vasile, Episcopul Amasiei este sărbătorit cu cruce neagră, pe 26 aprilie - 28 minute în urmă
La Sighetu Marmației va avea loc în acest weekend Festivalul regional Electro Mat Pompt de Babybaschet și Minibaschet - 1 oră în urmă
Centru de zi, în comuna Rona de Jos. Proiectul a obținut o finanțare nerambursabilă - 14 ore în urmă
Ziua Internațională a Securității și Sănătății în Muncă, marcată pe 28 aprilie - 16 ore în urmă
CIBUS – Proiect pentru reducerea risipei de alimente, demarat și în Maramureș - 16 ore în urmă
„Cântați, Domnului, cântați”: La Sighet va avea loc a III-a ediție a Festivalului concurs de cântări religioase - 16 ore în urmă
„Marea Carte a Madrigalului” va fi lansată în Baia Mare - 17 ore în urmă
Rezultate bune și medalie obținută de Galactic Baia Mare în Suceava - 17 ore în urmă
Recomandări de la ANPC pentru pasagerii nemulțumiți de serviciile companiilor aeriene
Pasagerii curselor aeriene care nu au fost mulţumiţi pot depune reclamaţii la operatorul aerian şi la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), potrivit unei informări postate pe site-ul autorităţii – relatează Agerpres.
„Dacă un pasager apreciază că i-au fost încălcate drepturile prevăzute în Regulament, recomandăm să adreseze mai întâi o reclamaţie companiei aeriene în cauză. În cazul în care nu este mulţumit de răspunsul primit sau nu a primit niciun răspuns, să depună o reclamaţie la ANPC (dacă incidentul a avut loc pe teritoriul României) sau la organismul naţional competent din ţara în care a avut loc incidentul (completarea formularului de reclamaţie în limba engleză)”, spun reprezentanţii ANPC.
Dacă reclamaţia se referă la un incident care nu a avut loc pe teritoriul României, dar pasagerul preferă (de exemplu, din motive lingvistice sau din alte motive) să depună reclamaţia la ANPC, autoritatea o poate transmite organismului competent, se mai arată în informarea ANPC.
Regulamentul se aplică atunci când are loc unul dintre incidente: refuz la îmbarcare, anulare zbor, întârziere prelungită, declasare, neinformare pasageri.
Regulamentul se aplică în cazul zborurilor care pleacă de pe un aeroport situat pe teritoriul unui stat membru sau care pleacă de pe un aeroport situat într-un stat care nu este membru al UE spre un aeroport comunitar, iar zborurile sunt efectuate de transportatori UE. Reclamaţiile se depun obligatoriu în scris, precizează instituţia.