Spitalul Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” Baia Mare organizează concurs pentru funcția de manager - 9 minute în urmă
Știința Explorări joacă două meciuri în trei zile cu CSM București pe teren propriu - 34 minute în urmă
Peste 50 de clădiri și terenuri degradate din Baia Mare intră pe lista cu impozitare specială - 34 minute în urmă
Noul showroom Toyota Baia Mare și-a deschis porțile - 1 oră în urmă
„Cupa Crăciunului” va aduce magia sărbătorilor pentru șahiștii băimăreni - 2 ore în urmă
Autobuzul lui Moș Crăciun se pregătește să pornească la drum în Baia Mare - 2 ore în urmă
„Feeria de Crăciun: O poveste prin dans și gimnastică ritmică”, la LPS Baia Mare - 3 ore în urmă
Rugăciune și colind la Catedrala „Sfântul Ierarh Iosif Mărturisitorul” din Sighetu Marmației - 3 ore în urmă
Trei zile de sărbătoare: Târgul de Crăciun ,,Poveste de iarnă” de la Târgu Lăpuș debutează astăzi - 3 ore în urmă
„Piața muncii 2025. Strategii, tendințe, perspective”: eveniment dedicat studenților la ZborHub Baia Mare - 3 ore în urmă
Muzeul Județean de Artă «Centrul Artistic Baia Mare» este partener al Universității John Hopkins din New York
Muzeul Județean de Artă «Centrul Artistic Baia Mare» este partener al Universității John Hopkins din New York în cadrul programului masteral de Studii Muzeale al universității americane.
Conceptul de bază al programului este explorarea și definirea comunităților și determinarea rolului instituției muzeale în cadrul comunității din care face parte. Cele patru muzee alese sunt: Muzeul Judeţean de Artă «Centrul Artistic Baia Mare», Memorial Museum of E. Veidenbaums “Kalāči”, Liepa Parish, Letonia, QUAD – Derby City Museums, Marea Britanie, Herrnhut Ethnographic Museum, Leipzig, Germania.
În perioada ianuarie-mai 2021 aceștia vor analiza specificul fiecărei instituții, vor studia diverse tehnici și abordări ale implicării muzeului în activitățile categoriilor sale de public și vor dezvolta un plan de acțiune pentru comunitățile identificate.
În etapa actuală muzeul băimărean a stabilit că se va concentra, în plan local, asupra organizațiilor non-profit, a celor de tineret, a comunității academice și a unei categorii de populație defavorizată.
Reprezentanții muzeului de artă vor lua contact direct cu modelul muzeologiei americane, construit pe încrederea în mecanismele de auto-reglare a pieței și pe favorizarea inițiativei antreprenoriale.















