208 șefi de promoție din Maramureș au fost răsplătiți pentru rezultatele deosebite - 10 ore în urmă
Cum să îmbunătățești calitatea sunetului unui instrument muzical second hand? - 10 ore în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: „Cu cât devii mai conștient de ceea ce gândești, cu atât este mai ușor să te separi de gândurile tale” - 13 ore în urmă
Vor avea loc zilele spiritualității și culturii la Mănăstirea Rohia; Se împlinesc 60 de ani de la eliberarea din închisoare a marelui Nicolae Steinhardt - 14 ore în urmă
Impresiile artiștilor Taberei de creație de la Ardud, la vizitarea Muzeului Memorial Gheza Vida - 14 ore în urmă
Ne mai despart câteva ore de la deschiderea Jocurilor Olimpice de la Paris - 17 ore în urmă
PS Iustin: „Îi purtăm în suflet pe bătrânii noștri care sunt memoria vie a familiei, a comunității, a neamului. Ei sunt o istorie, o carte deschisă” - 17 ore în urmă
Copiii din Vișeu de Sus au pornit într-o aventură tradițională - 17 ore în urmă
Ateliere pentru elevi și profesori la Școala de vară „Merito” - 17 ore în urmă
Mai multe servicii prestate gratuit de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară - 19 ore în urmă
Europarlamentar Daniel Buda, președintele PNL Cluj: „Moment istoric pentru Cluj-Napoca: semnarea contractului pentru metroul Clujului!”
„Ieri, premierul României, domnul Nicolae Ionel Ciucă, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, ministrul Afacerilor Interne, Lucian Bode, s-au aflat la Cluj-Napoca cu prilejul semnării contractului pentru realizarea Magistralei 1 a metroului din Cluj-Napoca, cu o finanțare de 300 mil euro prin PNRR, și o valoare totală de aproximativ nouă miliarde de lei.
Proiectul Magistrala 1 de metrou Cluj este o linie de metrou ușor cu lungimea de 21,03 km, cu 19 stații subterane și un depou suprateran, în tehnologie „rail” șină de cale ferată, cu o capacitate transport nominală/maximă la interval de 90 secunde: 15.200/21.600 pasageri / oră și sens (40 trenuri / oră și sens). Contractul este unul pentru un proiect „la cheie”, adică include toate lucrările necesare punerii în funcțiune a magistralei: structuri, tuneluri, finisaje, instalații și automatizare,
Este o investiție majoră pentru Cluj-Napoca, cel mai mare contract din cadrul Ministerului de Transporturi din ultimii 30 de ani. Felicitări administrației publice locale pentru încă un pas major făcut pentru comunitatea clujeană.
Fără sprijinul României și al Uniunii Europene acest proiect nu ar fi fost posibil!
Momentul istoric de ieri este dovada că printr-un efort comun al autorităților de la nivel central și local și prin intermediul fondurilor europene puse la dispoziție, fiecare proiect, oricât de ambițios, are șansa să contribuie la dezvoltarea României:
Acest proiect este rezultatul eforturilor complementare dintre cele două niveluri de autoritate. Voi folosi acest proiect și acest eveniment pentru a promova încă o dată modelul administrației care are încredere în potențialul propriu, care are încredere în sprijinul autorităților locale și iată, poate să demareze proiecte în sprijinul cetățenilor. Se deschid ușile către o cale care poate să reprezinte și pentru celelalte autorități locale un nivel de ambiție, un standard pe care trebuie să-l asigurăm cetățenilor pe întreg teritoriul României. La Cluj-Napoca, lucrurile se fac așa cum trebuie!” a declarat europarlamentarul Daniel Buda, președintele PNL Cluj.