Share
Anunț important al Tribunalului: Cum vor avea loc ședințele de judecată în Maramureș, odată ce se va încheia starea de urgență și ce solicită instanța

Anunț important al Tribunalului: Cum vor avea loc ședințele de judecată în Maramureș, odată ce se va încheia starea de urgență și ce solicită instanța

Reprezentanții Tribunalului Maramureș au emis o informare importantă în atenţia justiţiabililor, avocaţilor, consilierilor juridici şi tuturor participanţilor implicaţi în soluţionarea dosarelor aflate pe rolul instanțelor.

„Întrucât ne dorim ca ulterior încetării stării de urgenţă decretate de Preşedintele României să organizăm şedinţele de judecată în condiţii de siguranţă deplină pentru toţi participanţii la procedurile judiciare, începând cu data de 15 mai 2020, termenele pentru soluţionarea cauzelor aflate pe rolul Tribunalului Maramureş urmează a fi stabilite, în măsura în care va fi posibil, pe intervale orare, atât data cât şi intervalul orar propriu-zis, urmând să fie comunicate prin mijloace electronice de contact, cu respectarea procedurii legale de citare, reglementate prin art. 154 alin. 6 şi urm. Cod procedură civilă, respectiv reglementate prin art. 257 alin. 5 Cod procedură penală.

Astfel, vă adresăm rugămintea de a comunica instanţei în regim de urgenţă, cu indicarea obligatorie a numărului de dosar, datele dumneavoastră de contact, respectiv: număr de telefon/fax, adresă e-mail, iar în măsura în care apreciaţi oportun, o solicitare expresă de citare prin intermediul poştei electronice sau prin orice alt sistem de mesagerie electronică (în cauzele penale), respectiv prin poştă electronică sau prin alte mijloace ce asigură transmiterea textului actului şi confirmarea primirii acestuia (în cauzele civile)” – a declarat Nicolae Stamate-Tămășan, președintele Tribunalului Maramureș.

Solicitarea vizează atât dosarele aflate în procedura scrisă, cât şi dosarele aflate în faza de judecată şi care au fost suspendate de drept în baza legii, astfel cum s-a stabilit prin Decretele nr. 195/2020 şi nr. 240/2020 emise de către Preşedintelui României. Comunicarea informaţiilor se poate face prin intermediul următoarelor adrese de e-mail şi numere de fax:

Secţia penală şi Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal:
E-mail: tr-maramures-reg@just.ro
Fax: 0262 218 209

Secţia I civilă
E-mail: tr-maramures-civil-reg@just.ro
Fax: 0262 211 299.

„Prin această măsură dorim să ne asigurăm că procedurile de citare vor fi îndeplinite în termen, iar şedinţele de judecată vor fi gestionate eficient în interesul tuturor celor implicaţi în activitatea de judecată desfăşurată de Tribunalul Maramureş” – a explicat Nicolae Stamate-Tămășan.

DirectMM.ro


Acum poți urmări știrile DirectMM și pe Google News.


Lasă un comentariu