Este posibil astăzi Umanismul? (foileton 2) - 44 minute în urmă
Campania Națională de Colectă de Crăciun: Băimărenii sunt invitați să doneze alimente pentru cei aflați în nevoie - 44 minute în urmă
20 de ani de American Spaces la American Corner Baia Mare - 47 minute în urmă
Reamenajarea spațiului de studiu al Bibliotecii Județene „Petre Dulfu” Baia Mare - 1 oră în urmă
Spitalul Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” Baia Mare organizează concurs pentru funcția de manager - 2 ore în urmă
Știința Explorări joacă două meciuri în trei zile cu CSM București pe teren propriu - 2 ore în urmă
Peste 50 de clădiri și terenuri degradate din Baia Mare intră pe lista cu impozitare specială - 2 ore în urmă
Noul showroom Toyota Baia Mare și-a deschis porțile - 2 ore în urmă
„Cupa Crăciunului” va aduce magia sărbătorilor pentru șahiștii băimăreni - 3 ore în urmă
Autobuzul lui Moș Crăciun se pregătește să pornească la drum în Baia Mare - 4 ore în urmă
Trei superlative pe 2018
Videoclipurile ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response), destinate relaxării, jocul video Fortnite şi o trupă de K-Pop, BTS, se numără printre fenomenele anului 2018 pe reţeaua de socializare Instagram, informează AFP, citată de Agerpres.
Potrivit datelor publicate joi, printre tendinţele apărute în acest an „se disting în special videoclipurile ASMR, cum ar fi cele în care este tăiat un săpun sau în care se manevrează zgomotos o pastă vâscoasă” – relevă AFP. Clipurile ASMR au drept scop inducerea unei stări de relaxare sau de… adormire, cu ajutorul unor stimuli vizuali şi/sau sonori.
Printre alte fenomene, jocul Fortnite a cunoscut, de asemenea, o creştere explozivă – utilizarea hashtag-ului #fortnite înregistrând cel mai rapid progres din lume pe Instagram.
În ceea ce priveşte sfera culturală, potrivit datelor Instagram, BTS, o trupă de băieţi din Coreea de Sud, cu milioane de admiratori din întreaga lume, dispune de cea mai mare comunitate de fani în rândul utilizatorilor acestei reţele de socializare.















