Share
Trei superlative pe 2018

Trei superlative pe 2018

Videoclipurile ASMR  (Autonomous Sensory Meridian Response), destinate relaxării, jocul video Fortnite şi o trupă de K-Pop, BTS, se numără printre fenomenele anului 2018 pe reţeaua de socializare Instagram, informează AFP, citată de Agerpres.

Potrivit datelor publicate joi, printre tendinţele apărute în acest an “se disting în special videoclipurile ASMR, cum ar fi cele în care este tăiat un săpun sau în care se manevrează zgomotos o pastă vâscoasă” – relevă AFP. Clipurile ASMR au drept scop inducerea unei stări de relaxare sau de… adormire, cu ajutorul unor stimuli vizuali şi/sau sonori.

Printre alte fenomene, jocul Fortnite a cunoscut, de asemenea, o creştere explozivă – utilizarea hashtag-ului #fortnite înregistrând cel mai rapid progres din lume pe Instagram.

În ceea ce priveşte sfera culturală, potrivit datelor Instagram, BTS, o trupă de băieţi din Coreea de Sud, cu milioane de admiratori din întreaga lume, dispune de cea mai mare comunitate de fani în rândul utilizatorilor acestei reţele de socializare.

Publicat în:

Lasă un comentariu