Poliția Locală Baia Mare atrage atenția asupra folosirii articolelor pirotehnice - 9 minute în urmă
Magia Crăciunului, adusă pe scenă la Concertul caritabil din Tăuții Măgherăuș - 50 minute în urmă
14 decembrie – un an de la trecerea la cele veșnice a lui Mircea Diaconu - 2 ore în urmă
Prognoză meteo Maramureș – 14 decembrie 2025 - 3 ore în urmă
Înfrângere pentru Știința Explorări în ultimul meci oficial din acest an - 12 ore în urmă
Despre adversara României din barajul pentru CM 2026 – o radiografie în cifre - 13 ore în urmă
„O jucărie pentru o bucurie”, un demers al CS Minaur - 14 ore în urmă
Remiză acasă pentru CSM Sighet cu prima clasată - 14 ore în urmă
Ultima noapte a lui Nichita Stănescu - 15 ore în urmă
Victorie fără dureri de cap pentru CS Minaur cu „lanterna roșie” - 16 ore în urmă
Educația continuă: 4.430 de elevi maramureșeni, din 78 de unități de învățământ, sunt cuprinși în Programul național pilot „Școala după școală”
Începând de luni, 8 martie, demarează cursurile remediale în cadrul Programului național pilot de tip „Școala după școală”, destinat elevilor până la clasa a VIII-a inclusiv, conform Ordinului ministrului educației, nr. 3.300 din 19 februarie 2021.
La nivelul județului Maramureș sunt cuprinși în program 4.430 de elevi, din 78 de unităţi de învăţământ, organizați în cadrul a 170 de grupe pentru învățământul primar, cu 2.209 de elevi și 170 de grupe pentru învățământul gimnazial, cu 2.221 de elevi.
Potrivit reprezentanților ISJ Maramureș, scopul principal al Programului naţional pilot de tip „Şcoala după şcoală“ este organizarea, în şcolile cu clase de învăţământ primar şi gimnazial, de activităţi remediale, în vederea acordării de sprijin elevilor pentru formarea competenţelor specifice, sporirea şanselor de succes şcolar, de acces la niveluri superioare de educaţie şi diminuarea riscului de părăsire timpurie a şcolii.
Sunt eligibili pentru a participa la Program, elevii până la clasa a VIII-a inclusiv, aflaţi în risc de părăsire timpurie a şcolii şi/sau în risc ori în situaţie de eşec şcolar, în special elevii care nu au avut acces sau au avut acces deficitar la activităţile educaţionale desfăşurate prin intermediul tehnologiei şi al internetului, precum şi elevii aparţinând grupurilor vulnerabile, cum ar fi elevi romi, elevi din mediul rural, elevi cu dizabilităţi şi elevi din comunităţile dezavantajate economic, care îndeplinesc cel puţin unul dintre următoarele criterii de eligibilitate:
- elevul nu a avut acces sau a avut acces deficitar la activităţile educaţionale desfăşurate prin intermediul tehnologiei şi al internetului, întrucât nu dispune de echipamente informatice proprii sau nu beneficiază de conexiune/conexiune fiabilă la internet;
- elevul se află în situaţie de corigenţă la sfârşitul semestrului I al anului şcolar 2020-2021 sau are situaţia şcolară neîncheiată la cel puţin o disciplină;
- elevul are nevoie de ore remediale, necesitate dovedită de rezultatele şcolare obţinute în semestrul anterior sau la evaluarea iniţială de la începutul semestrului în derulare.










