Primele cete de colindători au ajuns la Catedrala Episcopală, gazde fiind PS Iustin și PS Timotei Sătmăreanul - 12 minute în urmă
Prins conducând prin Baia Mare cu 103 km/h și cu 0,92 mg/l alcool pur în aerul expirat - 2 ore în urmă
Casa de Cultură a orașului Seini a fost cuprinsă de magia Crăciunului, în cadrul concertului de colinde și muzică religioasă - 2 ore în urmă
Experiențe mai sigure pentru jucători, cu ajutorul ghidurilor de cazino și jocurilor demo - 2 ore în urmă
Biserica ortodoxă din Fânațe va găzdui prima ediție a concertului „Colind străbun la Nașterea Domnului” - 2 ore în urmă
O zi plină de energie la Târgu Lăpuș: 3 evenimente sportive s-au desfășurat cu succes - 2 ore în urmă
A apărut un număr dublu al revistei „Nord Literar” - 3 ore în urmă
Excelență și inovație: Prof. univ. dr. emerit Petru Dunca, în dialog cu prof. dr. ing. Vasile Țopa, rectorul UTCN (VIDEO) - 3 ore în urmă
Preasfințitul Părinte Episcop Iustin a slujit la Parohia Ortodoxă „Sfânta Cuvioasă Parascheva” din Baia Mare - 4 ore în urmă
Peste 24 de milioane de lei pentru utilaje destinate drumurilor județene - 4 ore în urmă
Cercurile pedagogice ale cadrelor didactice din Maramureș, pe semestrul I al acestui an școlar, s-au desfășurat online
În perioada 14 – 18 decembrie, Inspectoratul Școlar Județean Maramureș, prin inspectorii școlari și coordonatorii zonali ai centrelor metodice, a organizat cercurile pedagogice ale cadrelor didactice.
Dat fiind faptul că școala online ridică adevărate provocări pentru sistemul de învățământ românesc, punându-i pe dascăli în situația de a învăța, explora, experimenta, descoperi și aplica, echipa ISJ Maramureș a dorit să vină în întâmpinarea nevoii cadrelor didactice de a identifica cele mai potrivite instrumente de evaluare online.
Tema propusă la cercurile pedagogice din semestrul I al anului școlar 2020-2021 a fost Evaluarea online. La nivelul tuturor celor 19 specializări la care s-a organizat activitatea s-a pus accentul pe dezbaterea punctuală a următoarelor aspecte: tipuri de evaluare în cadrul activităților de învățare online, proiectarea instrumentelor de evaluare, utilizarea platformelor educaționale pentru evaluarea online – exemple concrete, notarea ritmică a elevilor și asigurarea imediată a feedback-ului.
Au fost diseminate resursele educaționale deschise și exemple de bună practică. Inspectorii școlari au făcut recomandări cu privire la desfășurarea activităților online, desprinse în urma inspecțiilor tematice efectuate în semestrul I, informează reprezenranții Inspectoratului Școlar Județean Maramureș.
















