Sondaj: Biserica rămâne pe primul loc în topul încrederii românilor, în ușoară creștere față de luna trecută - 2 ore în urmă
O fetiță de 9 ani și-a cărat câinele în spate doi kilometri, prin zăpadă, pentru a ajunge la veterinar - 2 ore în urmă
Coronavirus: Grecia prelungeşte lockdown-ul şi anunţă măsuri suplimentare pentru perioada „cea mai dură” a epidemiei - 2 ore în urmă
Elevii vor trebui să poarte mască la orele de sport în sală. Ministerul Sănătății respinge solicitarea lui Sorin Cîmpeanu - 2 ore în urmă
Schimbare de gardă: Vlad-Emanuel Duruș și Eniko Krizsanovszki, numiți prefect și subprefect de Maramureș. Vezi CV-urile celor doi - 3 ore în urmă
Vremea exactă în Maramureș, joi, 4 martie - 4 ore în urmă
Mii de pachete cu țigări au fost confiscate la frontiera de nord; Valoarea acestora este de 36.600 lei - 6 ore în urmă
Suciu de Sus: Bărbat reținut pentru violență în familie - 6 ore în urmă
Monitorul Oficial va fi accesibil gratuit integral online. Noul format va permite inclusiv căutarea în interiorul documentelor - 8 ore în urmă
Aducere aminte: Patinoar pentru băimăreni acum 100 de ani (FOTO) - 9 ore în urmă
Cercurile pedagogice ale cadrelor didactice din Maramureș, pe semestrul I al acestui an școlar, s-au desfășurat online
În perioada 14 – 18 decembrie, Inspectoratul Școlar Județean Maramureș, prin inspectorii școlari și coordonatorii zonali ai centrelor metodice, a organizat cercurile pedagogice ale cadrelor didactice.
Dat fiind faptul că școala online ridică adevărate provocări pentru sistemul de învățământ românesc, punându-i pe dascăli în situația de a învăța, explora, experimenta, descoperi și aplica, echipa ISJ Maramureș a dorit să vină în întâmpinarea nevoii cadrelor didactice de a identifica cele mai potrivite instrumente de evaluare online.
Tema propusă la cercurile pedagogice din semestrul I al anului școlar 2020-2021 a fost Evaluarea online. La nivelul tuturor celor 19 specializări la care s-a organizat activitatea s-a pus accentul pe dezbaterea punctuală a următoarelor aspecte: tipuri de evaluare în cadrul activităților de învățare online, proiectarea instrumentelor de evaluare, utilizarea platformelor educaționale pentru evaluarea online – exemple concrete, notarea ritmică a elevilor și asigurarea imediată a feedback-ului.
Au fost diseminate resursele educaționale deschise și exemple de bună practică. Inspectorii școlari au făcut recomandări cu privire la desfășurarea activităților online, desprinse în urma inspecțiilor tematice efectuate în semestrul I, informează reprezenranții Inspectoratului Școlar Județean Maramureș.