Juniorii 3 de la AH Minaur au jucat un meci cu părinții - 14 minute în urmă
Alertă pe traseele din Munții Gutâi: doi turiști salvați după întâlnirea cu doi pui de urs - 16 minute în urmă
Tractoare la Bruxelles și negocieri în culise: miza uriașă a acordului UE–Mercosur - 59 minute în urmă
Este posibil astăzi Umanismul? (foileton 4) - 2 ore în urmă
În Urmeniș se organizează concertul „Noi umblăm și colindăm” - 2 ore în urmă
Suporterii naționalei au votat Golul Anului 2025 - 2 ore în urmă
Mircea Coșea, economist și profesor de renume, a murit la 83 de ani - 3 ore în urmă
Colindători în uniformă - 4 ore în urmă
Maternitatea Spitalului Județean „Dr Constantin Opriș” Baia Mare, acreditată în Categoria III A - 5 ore în urmă
Prognoza meteo Maramureș – 19 decembrie 2025 - 6 ore în urmă
Curiozitate cu miros de cartofi prăjiți
Până pe 28 mai 2025, compania americană McDonald’s lansează în România campania Open Days, un demers inedit prin care clienții sunt invitați să pătrundă în culisele binecunoscutei rețele de restaurante fast-food.
Pe durata unei luni, vizitatorii pot participa la tururi ghidate în restaurante din toată țara, unde vor descoperi cum sunt alese ingredientele, cum se respectă standardele stricte de siguranță alimentară și cum se prepară, în fiecare zi, produsele care le fac cu ochiul din meniu.
Campania Open Days vine cu promisiunea unei experiențe autentice și transparente: managerii vor ghida participanții pas cu pas prin fiecare etapă – de la depozit până la caserolă. Firma americană își propune astfel nu doar să răspundă curiozității clienților, ci și să demonstreze, în mod deschis, angajamentul pentru calitate, igienă și sustenabilitate.
Pentru a lua parte la tururi, doritorii sunt invitați să se adreseze direct celui mai apropiat restaurant McDonald’s, în perioada campaniei.
Vasile Petrovan
















