În Centrul Vechi din Baia Mare: O seară de colind autentic și tradiție, alături de Grupul Iza - 2 ore în urmă
Lecții de la polițiști pentru elevii de la Școala „Lucian Blaga” - 3 ore în urmă
In memoriam Antoniu Tiberiu Florian, sigheteanul omorât în Revoluția din decembrie 1989 - 4 ore în urmă
CSS Baia Sprie: rezultate impresionante la December Run 2025 - 4 ore în urmă
Elevii de la Liceul Internațional din Baia Mare, în vizită la Muzeul Tarnița din Băița - 4 ore în urmă
Parfumuri contrafăcute scoase la vânzare în parcare - 5 ore în urmă
Despre visul unei Filarmonici la Baia Mare - 5 ore în urmă
Daruri de la polițiștii de frontieră pentru familii cu probleme - 6 ore în urmă
Revoluția Română: 17 decembrie 1989, Timișoara. Ziua în care Ceaușescu a dat ordin să se tragă - 7 ore în urmă
Lăpușencele au adus „Mirosul Crăciunului” pe scena Teatrului Național din București - 7 ore în urmă
După ce s-a dezbrăcat în public de echipamentul Adidas, Simona Halep e la răscruce de branduri
După ce Simona Halep s-a dezbrăcat la vedere de echipamentul Adidas (în sensul că în public nu a mai purtat sigla producătorului, după ce a rupt înțelegerea cu acesta), două firme producătoare de echipament sportiv se luptă să-i devină sponsor numărului 1 în ierarhia feminină WTA. Este vorba – potrivit digisport.ro – de Lacoste și Nike. Brandul francez i-a mai asigurat Simonei echipamentul până în 2014 și vine după o investiție deloc profitabilă în Novak Djokovic. Lacoste a semnat un contract de sponsorizare în primăvara trecută cu tenismenul sârb, însă mai apoi acesta s-a accidentat și n-a mai jucat, așa încât e de așteptat ca brandul să încerce să atragă o jucătoare de top precum Halep, să-și mai scoată din paguba cu Djokovic. Pe de altă parte negocierile cu concernul Nike – relevă aceeași sursă – ar fi destul de avansate.
Poate că vom afla la Australian Open vom afla cine o va îmbrăca în continuare pe Simona.
Sursă foto: twitter.com/ShenzhenOpenWTA
















