Share
După ce s-a dezbrăcat în public de echipamentul Adidas, Simona Halep e la răscruce de branduri

După ce s-a dezbrăcat în public de echipamentul Adidas, Simona Halep e la răscruce de branduri

După ce Simona Halep s-a dezbrăcat la vedere de echipamentul Adidas (în sensul că în public nu a mai purtat sigla producătorului, după ce a rupt înțelegerea cu acesta), două firme producătoare de echipament sportiv se luptă să-i devină sponsor numărului 1 în ierarhia feminină WTA. Este vorba – potrivit digisport.ro – de Lacoste și Nike. Brandul francez i-a mai asigurat Simonei echipamentul până în 2014 și vine după o investiție deloc profitabilă în Novak Djokovic. Lacoste a semnat un contract de sponsorizare în primăvara trecută cu tenismenul sârb, însă mai apoi acesta s-a accidentat și n-a mai jucat, așa încât e de așteptat ca brandul să încerce să atragă o jucătoare de top precum Halep, să-și mai scoată din paguba cu Djokovic. Pe de altă parte negocierile cu concernul Nike – relevă aceeași sursă – ar fi destul de avansate.

Poate că  vom afla la Australian Open  vom afla cine o va îmbrăca în continuare pe Simona.

Sursă foto: twitter.com/ShenzhenOpenWTA


Acum poți urmări știrile DirectMM și pe Google News.


Lasă un comentariu