Editorialul de miercuri: Orașul de altădată - 51 minute în urmă
Peste 300 de locuri de muncă, disponibile în Maramureș - 1 oră în urmă
11 autobuze electrice vor circula în Baia Mare - 1 oră în urmă
Mișcarea teatrală de la Băiuț – scena de La capătul lumii - 2 ore în urmă
De la 1 mai, noi medicamente gratuite și compensate - 2 ore în urmă
Gabriel Bogdan Ștețco, candidatul PNL la funcția de președinte al Consiliului Județean Maramureș: Construim un campus profesional pentru învățământ dual și în Maramureșul istoric - 2 ore în urmă
Ce s-a întâmplat cu ursulețul din Moisei - 2 ore în urmă
Elevi maramureșeni premiați la Concursul de Matematică „Olimpiada Satelor din Transilvania”, ediția a IX-a - 2 ore în urmă
IMM-urile și firmele din HORECA pot accesa Programul „Electric Up 2” - 3 ore în urmă
Elevii Școlii nr. 18 au plantat flori alături de tinerii de la „Esperando” - 3 ore în urmă
După ce s-a dezbrăcat în public de echipamentul Adidas, Simona Halep e la răscruce de branduri
După ce Simona Halep s-a dezbrăcat la vedere de echipamentul Adidas (în sensul că în public nu a mai purtat sigla producătorului, după ce a rupt înțelegerea cu acesta), două firme producătoare de echipament sportiv se luptă să-i devină sponsor numărului 1 în ierarhia feminină WTA. Este vorba – potrivit digisport.ro – de Lacoste și Nike. Brandul francez i-a mai asigurat Simonei echipamentul până în 2014 și vine după o investiție deloc profitabilă în Novak Djokovic. Lacoste a semnat un contract de sponsorizare în primăvara trecută cu tenismenul sârb, însă mai apoi acesta s-a accidentat și n-a mai jucat, așa încât e de așteptat ca brandul să încerce să atragă o jucătoare de top precum Halep, să-și mai scoată din paguba cu Djokovic. Pe de altă parte negocierile cu concernul Nike – relevă aceeași sursă – ar fi destul de avansate.
Poate că vom afla la Australian Open vom afla cine o va îmbrăca în continuare pe Simona.
Sursă foto: twitter.com/ShenzhenOpenWTA