Bărbat căutat pentru distrugere, prins de jandarmi în albia Săsarului - 36 minute în urmă
Preasfințitul Părinte Timotei Sătmăreanul a slujit la Mănăstirea „Sfinții Apostoli Petru și Pavel” Bixad - 2 ore în urmă
Pregătiri pentru Cupa Minerul – luni se trag la sorți grupele - 3 ore în urmă
Concertul de colinde „Colindăm Pruncului Preasfânt” a avut loc la biserica Parohiei Ortodoxe „Nașterea Maicii Domnului” din Satu Mare - 3 ore în urmă
Concert inedit de muzică pop-clasic la Centrul de Tineret ZborHub din Baia Mare - 3 ore în urmă
Școala Gimnazială „Octavian Goga” Baia Mare a găzduit Târgul de Crăciun „Povești lângă bradul de Crăciun”- ediția a III-a - 5 ore în urmă
Băimăreanca Lotti Dărăbuș a reprezentat România la Festivalul Internațional „Riga Symphony” desfășurat în Letonia - 6 ore în urmă
Gânduri de seară – Pentru cei ce știu să asculte - 6 ore în urmă
Mara Popov de la Insieme Music School a câștigat Marele Trofeu și Trofeul secțiunii Pop Românesc în cadrul Festivalului Național de Interpretare „Cântul Banatului” din Timiș - 6 ore în urmă
Premiul I al concursului “De Nașterea Domnului”, câștigat de elevii Liceului „Bogdan-Vodă” din Vișeu de Sus - 6 ore în urmă
Magazine cu mii de produse sub 15 lei
Un nou jucător își face intrarea spectaculoasă pe piața de retail din România și promite să schimbe regulile jocului. Este vorba despre lanțul olandez de magazine Action, cunoscut pentru prețurile extrem de mici și gama variată de produse non-alimentare, esențiale în orice gospodărie. După ce a cucerit 12 țări europene, retailerul se pregătește să invadeze și orașele din România, cu o ofertă greu de ignorat: 1.500 de produse sub 5 lei și majoritatea articolelor la sub 15 lei.
Action, considerat deja un fenomen în Europa, va deschide primele sale magazine în București, Cluj-Napoca, Pitești, Arad și Oradea, extinzându-și rapid rețeaua în zone urbane cheie. În spatele expansiunii stă o strategie simplă și eficientă: prețuri mici, volume mari, sortimente în continuă schimbare și o experiență de cumpărături rapidă și accesibilă.
Cu aproape 3.000 de magazine și o echipă de peste 80.000 de angajați, Action a raportat o cifră de afaceri impresionantă de 13,8 miliarde de euro în 2024, înregistrând o creștere de peste 21% față de anul precedent. Este pentru prima dată când compania intră simultan pe două piețe noi într-un singur an – Elveția și România – o decizie ce reflectă încrederea în potențialul consumatorilor locali.
Principalii competitori pe care Action îi va înfrunta pe piața din România sunt Pepco și Kik, ambii jucători puternici în zona de produse accesibile. Însă, Action vine cu un avantaj greu de contracarat: o gamă variată, în permanentă rotație, cu mii de articole pentru casă, birou, grădină, îngrijire personală și jucării, toate la prețuri de discounter adevărat.
Dacă primele magazine se vor dovedi un succes, cum s-a întâmplat în celelalte țări în care a pătruns, este de așteptat ca Action să continue extinderea și în alte orașe mari și medii din România. Pentru consumatori, apariția unui astfel de retailer înseamnă acces la produse utile la prețuri fără concurență, într-o perioadă în care bugetele sunt tot mai atent gestionate.
Vasile Petrovan
















