Maternitatea Spitalului Județean „Dr Constantin Opriș” Baia Mare, acreditată în Categoria III A - 47 minute în urmă
Prognoza meteo Maramureș – 19 decembrie 2025 - 2 ore în urmă
19 decembrie 2013 – La Baia Mare fost inaugurat Atelierul Memorial Gheza Vida - 9 ore în urmă
Două intervenții ale salvamontiștilor maramureșeni în ultimele 24 de ore - 12 ore în urmă
Moș Crăciun, pompierii și dilema de la ISU - 13 ore în urmă
România achită o datorie veche de peste 30 de ani către Statele Unite - 13 ore în urmă
Daruri de la jandarmi pentru copiii unei case de tip familial din Baia Mare - 14 ore în urmă
Jandarmii în vizită la Școala Gimnazială „Vasile Alecsandri” din Baia Mare - 15 ore în urmă
Revoluția Română, 18 decembrie 1989, Timișoara: Ziua tinerilor secerați de gloanțe pe treptele Catedralei - 16 ore în urmă
CS Minaur joacă în deplasare ultimul meci din acest an - 16 ore în urmă
Auchan deschide un nou hipermarket cu prețuri care scad pe măsură ce pui în coș
Într-o perioadă în care prețurile cresc la orice colț de raft, Auchan vine cu o veste bună pentru bugetele tot mai încercate ale românilor. La Brașov s-a deschis primul hipermarket ATAC Hiper Discount by Auchan, un concept nou care încurajează economisirea printr-o strategie de prețuri flexibile, în funcție de cantitatea cumpărată.
Cu mesajul Jos cu prețurile!, retailerul lansează o politică de prețuri în cascadă, unde costul per produs scade dacă alegi un volum mai mare. Astfel, atât persoanele fizice, cât și cele juridice pot beneficia de reduceri semnificative, fără compromisuri în ceea ce privește diversitatea sau calitatea produselor.
Sunt disponibile 17.000 de produse – de la alimente proaspete și băuturi, până la cosmetice, produse de igienă și detergenți –pe o suprafață generoasă de 6.000 mp, în fosta locație Auchan Brașov Vest din Eliana Mall, cartierul Bartolomeu.
Clienții care folosesc cardurile de fidelitate MyCLUB Auchan sau MyBusiness CLUB Auchan primesc oferte speciale, valabile pe o selecție extinsă de produse. Cu cât cumperi mai mult, cu atât plătești mai puțin – o formulă binevenită în vremuri în care orice economie contează.
În plus, pentru cei care iubesc senzațiile tari și reducerile mari, Auchan a lansat o inițiativă inedită, numită Comoara din cărucior. Clienții pot cumpăra un coș misterios cu produse nealimentare la un preț redus cu 65%, fără a ști dinainte ce se află în interior. O experiență surprinzătoare și amuzantă, cu beneficii clare pentru buzunar, spun reprezentanții Auchan.
Noul concept de magazin se alătură celor două hipermarketuri discount deja deschise la Timișoara și Ploiești, și face parte din strategia Auchan de a-și adapta rețeaua națională, formată din peste 430 de magazine. Pe când și în Baia Mare?
Vasile Petrovan








