Școala Gimnazială „Octavian Goga” Baia Mare a găzduit Târgul de Crăciun „Povești lângă bradul de Crăciun”- ediția a III-a - 51 minute în urmă
Băimăreanca Lotti Dărăbuș a reprezentat România la Festivalul Internațional „Riga Symphony” desfășurat în Letonia - 1 oră în urmă
Gânduri de seară – Pentru cei ce știu să asculte - 2 ore în urmă
Mara Popov de la Insieme Music School a câștigat Marele Trofeu și Trofeul secțiunii Pop Românesc în cadrul Festivalului Național de Interpretare „Cântul Banatului” din Timiș - 2 ore în urmă
Premiul I al concursului “De Nașterea Domnului”, câștigat de elevii Liceului „Bogdan-Vodă” din Vișeu de Sus - 2 ore în urmă
Taina Sfântului Maslu a fost săvârșită la Spitalul Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” din Baia Mare - 2 ore în urmă
Poliția Locală Baia Mare atrage atenția asupra folosirii articolelor pirotehnice - 3 ore în urmă
Magia Crăciunului, adusă pe scenă la Concertul caritabil din Tăuții Măgherăuș - 4 ore în urmă
14 decembrie – un an de la trecerea la cele veșnice a lui Mircea Diaconu - 5 ore în urmă
Prognoză meteo Maramureș – 14 decembrie 2025 - 6 ore în urmă
Auchan deschide un nou hipermarket cu prețuri care scad pe măsură ce pui în coș
Într-o perioadă în care prețurile cresc la orice colț de raft, Auchan vine cu o veste bună pentru bugetele tot mai încercate ale românilor. La Brașov s-a deschis primul hipermarket ATAC Hiper Discount by Auchan, un concept nou care încurajează economisirea printr-o strategie de prețuri flexibile, în funcție de cantitatea cumpărată.
Cu mesajul Jos cu prețurile!, retailerul lansează o politică de prețuri în cascadă, unde costul per produs scade dacă alegi un volum mai mare. Astfel, atât persoanele fizice, cât și cele juridice pot beneficia de reduceri semnificative, fără compromisuri în ceea ce privește diversitatea sau calitatea produselor.
Sunt disponibile 17.000 de produse – de la alimente proaspete și băuturi, până la cosmetice, produse de igienă și detergenți –pe o suprafață generoasă de 6.000 mp, în fosta locație Auchan Brașov Vest din Eliana Mall, cartierul Bartolomeu.
Clienții care folosesc cardurile de fidelitate MyCLUB Auchan sau MyBusiness CLUB Auchan primesc oferte speciale, valabile pe o selecție extinsă de produse. Cu cât cumperi mai mult, cu atât plătești mai puțin – o formulă binevenită în vremuri în care orice economie contează.
În plus, pentru cei care iubesc senzațiile tari și reducerile mari, Auchan a lansat o inițiativă inedită, numită Comoara din cărucior. Clienții pot cumpăra un coș misterios cu produse nealimentare la un preț redus cu 65%, fără a ști dinainte ce se află în interior. O experiență surprinzătoare și amuzantă, cu beneficii clare pentru buzunar, spun reprezentanții Auchan.
Noul concept de magazin se alătură celor două hipermarketuri discount deja deschise la Timișoara și Ploiești, și face parte din strategia Auchan de a-și adapta rețeaua națională, formată din peste 430 de magazine. Pe când și în Baia Mare?
Vasile Petrovan
















