S-a sărbătorit hramul Mănăstirii Baia Borșa - 1 oră în urmă
Amintirile care se întorc doar seara - 3 ore în urmă
„Muzica este stilul meu de viață” – Adina Dunca, un munte de talent confirmat de premii excepționale - 3 ore în urmă
7 decembrie – ziua în care România a pierdut moștenirea lui Brâncuși - 5 ore în urmă
Concertul solemn de colinde „Domnul pe Pământ”, de la Catedrala Episcopală din Baia Mare, ajunge la cea de-a XXI-a ediție - 5 ore în urmă
Rezultate foarte bune pentru CSM Baia Mare la Cupa României Fitness Challenge – cadeți - 6 ore în urmă
Inițiativă rară a Penitenciarului Baia Mare – deținuți la masă cu familiile lor, în afara unității - 6 ore în urmă
Un eveniment de rezonanță internațională la Academia Română, Filiala Cluj-Napoca - 6 ore în urmă
Viktor Orbán se pregătește pentru „lumea de după război” - 8 ore în urmă
Autoturism furat din Ucraina, descoperit la Punctul de Trecere Siret - 9 ore în urmă
Auchan deschide un nou hipermarket cu prețuri care scad pe măsură ce pui în coș
Într-o perioadă în care prețurile cresc la orice colț de raft, Auchan vine cu o veste bună pentru bugetele tot mai încercate ale românilor. La Brașov s-a deschis primul hipermarket ATAC Hiper Discount by Auchan, un concept nou care încurajează economisirea printr-o strategie de prețuri flexibile, în funcție de cantitatea cumpărată.
Cu mesajul Jos cu prețurile!, retailerul lansează o politică de prețuri în cascadă, unde costul per produs scade dacă alegi un volum mai mare. Astfel, atât persoanele fizice, cât și cele juridice pot beneficia de reduceri semnificative, fără compromisuri în ceea ce privește diversitatea sau calitatea produselor.
Sunt disponibile 17.000 de produse – de la alimente proaspete și băuturi, până la cosmetice, produse de igienă și detergenți –pe o suprafață generoasă de 6.000 mp, în fosta locație Auchan Brașov Vest din Eliana Mall, cartierul Bartolomeu.
Clienții care folosesc cardurile de fidelitate MyCLUB Auchan sau MyBusiness CLUB Auchan primesc oferte speciale, valabile pe o selecție extinsă de produse. Cu cât cumperi mai mult, cu atât plătești mai puțin – o formulă binevenită în vremuri în care orice economie contează.
În plus, pentru cei care iubesc senzațiile tari și reducerile mari, Auchan a lansat o inițiativă inedită, numită Comoara din cărucior. Clienții pot cumpăra un coș misterios cu produse nealimentare la un preț redus cu 65%, fără a ști dinainte ce se află în interior. O experiență surprinzătoare și amuzantă, cu beneficii clare pentru buzunar, spun reprezentanții Auchan.
Noul concept de magazin se alătură celor două hipermarketuri discount deja deschise la Timișoara și Ploiești, și face parte din strategia Auchan de a-și adapta rețeaua națională, formată din peste 430 de magazine. Pe când și în Baia Mare?
Vasile Petrovan















