Este posibil astăzi Umanismul? (foileton 2) - 1 oră în urmă
Campania Națională de Colectă de Crăciun: Băimărenii sunt invitați să doneze alimente pentru cei aflați în nevoie - 1 oră în urmă
20 de ani de American Spaces la American Corner Baia Mare - 1 oră în urmă
Reamenajarea spațiului de studiu al Bibliotecii Județene „Petre Dulfu” Baia Mare - 2 ore în urmă
Spitalul Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” Baia Mare organizează concurs pentru funcția de manager - 2 ore în urmă
Știința Explorări joacă două meciuri în trei zile cu CSM București pe teren propriu - 2 ore în urmă
Peste 50 de clădiri și terenuri degradate din Baia Mare intră pe lista cu impozitare specială - 2 ore în urmă
Noul showroom Toyota Baia Mare și-a deschis porțile - 3 ore în urmă
„Cupa Crăciunului” va aduce magia sărbătorilor pentru șahiștii băimăreni - 4 ore în urmă
Autobuzul lui Moș Crăciun se pregătește să pornească la drum în Baia Mare - 4 ore în urmă
Gara CFR din Baia Mare, amendată de Protecția Consumatorilor. Nereguli grave descoperite
Pe data de 23.02.2024, Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Nord-Vest (CRPC RNV) Cluj, prin CJPC Maramureș, sub coordonarea comisarului șef al CRPC RNV Cluj, a desfășurat o acțiune de control la Compania Națională de Căi Ferate „CFR” SA, la punctul de lucru din Baia Mare.
Verificările s-au efectuat pentru cercetarea reclamațiilor și informațiilor din spatiul public – urmărindu-se modul în care sunt respectate prevederile legale în domeniu.
În urma acțiunii, comisarii CJPC Maramureș au identificat mai multe deficiențe, după cum urmează:
- condiții igienico-sanitare precare: pereți degradați cu igrasie în exces, tavan cu infiltrații, igrasie și desprinderi de porțiuni din tencuială care pot pune în pericol securitatea consumatorilor prin posibilitatea căderii unor bucăți mari de material, instalațiile sanitare vechi, cu miros înțepător, paviment degradat, fisurat, insalubru
- folosirea unor căi de acces al consumatorilor şi angajaților deteriorate
- utilizarea unor peroane deteriorate.
Ținând cont de neregulile constatate, echipa de control au aplicat două sancţiuni contravenţionale cu amenzi – în cuantum de 30.000 lei.
Totodată, au fost dispuse măsurile complementare de:
-oprire temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficiențelor, aferentă zonelor care prezintă risc pentru consumatori și angajații proprii, existând culoare pentru achiziția de bilete.















