208 șefi de promoție din Maramureș au fost răsplătiți pentru rezultatele deosebite - 9 ore în urmă
Cum să îmbunătățești calitatea sunetului unui instrument muzical second hand? - 10 ore în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: „Cu cât devii mai conștient de ceea ce gândești, cu atât este mai ușor să te separi de gândurile tale” - 12 ore în urmă
Vor avea loc zilele spiritualității și culturii la Mănăstirea Rohia; Se împlinesc 60 de ani de la eliberarea din închisoare a marelui Nicolae Steinhardt - 13 ore în urmă
Impresiile artiștilor Taberei de creație de la Ardud, la vizitarea Muzeului Memorial Gheza Vida - 14 ore în urmă
Ne mai despart câteva ore de la deschiderea Jocurilor Olimpice de la Paris - 16 ore în urmă
PS Iustin: „Îi purtăm în suflet pe bătrânii noștri care sunt memoria vie a familiei, a comunității, a neamului. Ei sunt o istorie, o carte deschisă” - 17 ore în urmă
Copiii din Vișeu de Sus au pornit într-o aventură tradițională - 17 ore în urmă
Ateliere pentru elevi și profesori la Școala de vară „Merito” - 17 ore în urmă
Mai multe servicii prestate gratuit de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară - 18 ore în urmă
Gara CFR din Baia Mare, amendată de Protecția Consumatorilor. Nereguli grave descoperite
Pe data de 23.02.2024, Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Nord-Vest (CRPC RNV) Cluj, prin CJPC Maramureș, sub coordonarea comisarului șef al CRPC RNV Cluj, a desfășurat o acțiune de control la Compania Națională de Căi Ferate „CFR” SA, la punctul de lucru din Baia Mare.
Verificările s-au efectuat pentru cercetarea reclamațiilor și informațiilor din spatiul public – urmărindu-se modul în care sunt respectate prevederile legale în domeniu.
În urma acțiunii, comisarii CJPC Maramureș au identificat mai multe deficiențe, după cum urmează:
- condiții igienico-sanitare precare: pereți degradați cu igrasie în exces, tavan cu infiltrații, igrasie și desprinderi de porțiuni din tencuială care pot pune în pericol securitatea consumatorilor prin posibilitatea căderii unor bucăți mari de material, instalațiile sanitare vechi, cu miros înțepător, paviment degradat, fisurat, insalubru
- folosirea unor căi de acces al consumatorilor şi angajaților deteriorate
- utilizarea unor peroane deteriorate.
Ținând cont de neregulile constatate, echipa de control au aplicat două sancţiuni contravenţionale cu amenzi – în cuantum de 30.000 lei.
Totodată, au fost dispuse măsurile complementare de:
-oprire temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficiențelor, aferentă zonelor care prezintă risc pentru consumatori și angajații proprii, existând culoare pentru achiziția de bilete.