Cum petreceau oamenii duminicile, odinioară - 7 ore în urmă
Expoziția „7 arte în 7 sate – moșteniri culturale în comuna Șișești” - 16 ore în urmă
La taifas cu eleva Mihaela Hotea, despre pasiunea ei profundă pentru muzica de operă - 17 ore în urmă
Editorialul de sâmbătă: Artiștii Centrului «Artistic Baia Mare» – Traian Bilțiu Dăncuș (II) - 18 ore în urmă
Trenurile Soarelui, din iunie, din Baia Mare - 18 ore în urmă
Lucrări de asfaltare pe DN18B în Rohia - 18 ore în urmă
„Osima” – proză de Marian Ilea, partea a IX-a - 18 ore în urmă
Sunteți invitați la lansarea albumului de fotografie și a scurt metrajului „Bucătăria Hoinară se gătește de plecare”, autor fiind fotograful bucureștean Răzvan Voiculescu - 19 ore în urmă
Elevi maramureșeni la Concursul Național de Educație pentru Sănătate din Mureș - în urmă
Care este programul liturgic al ierarhilor în acest final de săptămână - în urmă
Gara CFR din Baia Mare, amendată de Protecția Consumatorilor. Nereguli grave descoperite
Pe data de 23.02.2024, Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Nord-Vest (CRPC RNV) Cluj, prin CJPC Maramureș, sub coordonarea comisarului șef al CRPC RNV Cluj, a desfășurat o acțiune de control la Compania Națională de Căi Ferate „CFR” SA, la punctul de lucru din Baia Mare.
Verificările s-au efectuat pentru cercetarea reclamațiilor și informațiilor din spatiul public – urmărindu-se modul în care sunt respectate prevederile legale în domeniu.
În urma acțiunii, comisarii CJPC Maramureș au identificat mai multe deficiențe, după cum urmează:
- condiții igienico-sanitare precare: pereți degradați cu igrasie în exces, tavan cu infiltrații, igrasie și desprinderi de porțiuni din tencuială care pot pune în pericol securitatea consumatorilor prin posibilitatea căderii unor bucăți mari de material, instalațiile sanitare vechi, cu miros înțepător, paviment degradat, fisurat, insalubru
- folosirea unor căi de acces al consumatorilor şi angajaților deteriorate
- utilizarea unor peroane deteriorate.
Ținând cont de neregulile constatate, echipa de control au aplicat două sancţiuni contravenţionale cu amenzi – în cuantum de 30.000 lei.
Totodată, au fost dispuse măsurile complementare de:
-oprire temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficiențelor, aferentă zonelor care prezintă risc pentru consumatori și angajații proprii, existând culoare pentru achiziția de bilete.