În Centrul Vechi din Baia Mare: O seară de colind autentic și tradiție, alături de Grupul Iza - 7 ore în urmă
Lecții de la polițiști pentru elevii de la Școala „Lucian Blaga” - 8 ore în urmă
In memoriam Antoniu Tiberiu Florian, sigheteanul omorât în Revoluția din decembrie 1989 - 8 ore în urmă
CSS Baia Sprie: rezultate impresionante la December Run 2025 - 9 ore în urmă
Elevii de la Liceul Internațional din Baia Mare, în vizită la Muzeul Tarnița din Băița - 9 ore în urmă
Parfumuri contrafăcute scoase la vânzare în parcare - 9 ore în urmă
Despre visul unei Filarmonici la Baia Mare - 9 ore în urmă
Daruri de la polițiștii de frontieră pentru familii cu probleme - 11 ore în urmă
Revoluția Română: 17 decembrie 1989, Timișoara. Ziua în care Ceaușescu a dat ordin să se tragă - 12 ore în urmă
Lăpușencele au adus „Mirosul Crăciunului” pe scena Teatrului Național din București - 12 ore în urmă
Din 1.124 de reclamații făcute la la Protecția Consumatorilor, doar 322 au fost considerate ca întemeiate
Anul trecut, la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Maramureș au fost înregistrate 1.124 de reclamații. Acestea au vizat produse alimentare și nealimentare neconforme, produse și servicii financiar-bancare, abonamente de telefonie fixă și mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diferiți operatori economici ș.a.
Repartizate pe domenii, aceste reclamații au avut următoarea pondere:
- produse și servicii nealimentare – 1041
- produse și servicii alimentare – 46
- produse și servicii financiar-bancare – 37
În momentul de față, 28 dintre reclamații sunt în perioada de cercetare, iar 1.096 au fost soluționate astfel:
- neintemeiate – 308
- întemeiate – 322
- rezolvate amiabil – 330
- nesoluționabile – 34
- clasate – 38
- redirecționate – 52
- retrase – 12
















