Centru de zi, în comuna Rona de Jos. Proiectul a obținut o finanțare nerambursabilă - 9 ore în urmă
Ziua Internațională a Securității și Sănătății în Muncă, marcată pe 28 aprilie - 11 ore în urmă
CIBUS – Proiect pentru reducerea risipei de alimente, demarat și în Maramureș - 11 ore în urmă
„Cântați, Domnului, cântați”: La Sighet va avea loc a III-a ediție a Festivalului concurs de cântări religioase - 11 ore în urmă
„Marea Carte a Madrigalului” va fi lansată în Baia Mare - 12 ore în urmă
Rezultate bune și medalie obținută de Galactic Baia Mare în Suceava - 12 ore în urmă
Protopopiatul Baia Mare: Au fost premiate proiectele catehetice înscrise în Concursul Național „Hristos – Cuvântul care vindecă” - 12 ore în urmă
9 medalii, din care 3 de aur, pentru ACS Dragonul Baia Mare la Campionatul European de Taekwon-do ITF - 12 ore în urmă
Școala de dans Medio Monte Baia Sprie, medalii obținute la Bucovina Dance Cup - 13 ore în urmă
Remus Rogojan își lansează prima carte, „Dragoste la plic” - 14 ore în urmă
Din 1.124 de reclamații făcute la la Protecția Consumatorilor, doar 322 au fost considerate ca întemeiate
Anul trecut, la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Maramureș au fost înregistrate 1.124 de reclamații. Acestea au vizat produse alimentare și nealimentare neconforme, produse și servicii financiar-bancare, abonamente de telefonie fixă și mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diferiți operatori economici ș.a.
Repartizate pe domenii, aceste reclamații au avut următoarea pondere:
- produse și servicii nealimentare – 1041
- produse și servicii alimentare – 46
- produse și servicii financiar-bancare – 37
În momentul de față, 28 dintre reclamații sunt în perioada de cercetare, iar 1.096 au fost soluționate astfel:
- neintemeiate – 308
- întemeiate – 322
- rezolvate amiabil – 330
- nesoluționabile – 34
- clasate – 38
- redirecționate – 52
- retrase – 12