Share
Din 1.124 de reclamații  făcute la la Protecția Consumatorilor, doar 322 au fost considerate ca întemeiate

Din 1.124 de reclamații făcute la la Protecția Consumatorilor, doar 322 au fost considerate ca întemeiate

Anul trecut, la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Maramureș au fost înregistrate 1.124 de reclamații. Acestea au vizat produse alimentare și nealimentare neconforme, produse și servicii financiar-bancare, abonamente de telefonie fixă și mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diferiți operatori economici ș.a.

Repartizate pe domenii, aceste reclamații au avut următoarea pondere:

  • produse și servicii nealimentare – 1041
  • produse și servicii alimentare – 46
  • produse și servicii financiar-bancare – 37

În momentul de față, 28 dintre reclamații sunt în perioada de cercetare, iar 1.096 au fost soluționate astfel:

  • neintemeiate – 308
  • întemeiate – 322
  • rezolvate amiabil – 330
  • nesoluționabile – 34
  • clasate – 38
  • redirecționate – 52
  • retrase – 12

Acum poți urmări știrile DirectMM și pe Google News.


Lasă un comentariu