Jandarmii în vizită la Școala Gimnazială „Vasile Alecsandri” din Baia Mare - 43 minute în urmă
Revoluția Română 18 decembrie 1989 – Timișoara sub asediu - 2 ore în urmă
CS Minaur joacă în deplasare ultimul meci din acest an - 2 ore în urmă
Dansatorii maramureșeni Luca Mădăras Aluaș – Hannah Gomboș, pe prima treaptă a podiumului la Campionatul Național de Clase al României şi la Cupa Mystic - 2 ore în urmă
„Colindăm în Țara Codrului”: Spectacol de colinde la Asuaju de Sus - 3 ore în urmă
Numeroase grupuri de colindători au adus vestea Nașterii Domnului și astăzi la Catedrala Episcopală Baia Mare - 4 ore în urmă
A fost inaugurat pasajul de la Italsofa - 4 ore în urmă
Percheziții pentru trafic de droguri. Trei persoane au fost reținute - 5 ore în urmă
Inovație și sustenabilitate: elevii de la Colegiul Tehnic „George Barițiu” au realizat ornamente pentru brad, folosind tehnologia modernă - 5 ore în urmă
Senatul a aprobat legea stagiului militar voluntar - 5 ore în urmă
Consiliul Județean Maramureș reduce cheltuielile pentru deplasările internaționale
Consiliul Județean Maramureș a decis să adopte o abordare mai selectivă în ceea ce privește participarea la evenimentele de promovare turistică, atât pe plan național, cât și internațional. Președintele instituției a subliniat necesitatea reducerii cheltuielilor legate de deplasări și participări la astfel de evenimente, menționând că se va realiza o selecție riguroasă a invitațiilor primite.
Cu toate acestea, consilierii județeni au aprobat o listă de 13 evenimente la care Maramureșul ar urma să fie reprezentat în 2025. Prima participare este programată pentru perioada 11-12 februarie, la un târg de turism în Tel Aviv, Israel. Alte deplasări planificate pentru această lună includ târgurile de turism din Chișinău și București. De asemenea, pe agenda de promovare se regăsesc evenimente în orașe precum Paris (Franța), Berlin (Germania), Almaty (Kazahstan), Frankfurt (Germania), Varșovia (Polonia), Londra (Regatul Unit) și Barcelona (Spania).
Această strategie de participare selectivă la evenimente turistice se aliniază cu obiectivele stabilite în Strategia Sectorială de Dezvoltare și Promovare a Turismului în Maramureș pentru perioada 2021-2027, care pune accent pe utilizarea eficientă a resurselor și pe maximizarea impactului acțiunilor de promovare.
În plus, Organizația de Management al Destinației Județene Maramureș (OMD Maramureș), primul OMD avizat la nivel național, joacă un rol esențial în coordonarea eforturilor de promovare turistică. Conform directorului executiv, Paul Habina, OMD Maramureș a adoptat strategii de dezvoltare și marketing turistic, precum și planuri de acțiune menite să eficientizeze participarea la astfel de evenimente și să asigure o prezență relevantă a județului pe piața turistică internațională.
Prin această abordare, autoritățile maramureșene își propun să optimizeze resursele alocate promovării turistice, concentrându-se pe evenimente care oferă cele mai mari beneficii în termeni de vizibilitate și atragere a turiștilor.
Vasile Petrovan
















