Diana Șoșoacă, candidatură respinsă: între contestare și spectacol politic - 25 minute în urmă
Ziua Creioanelor Colorate a fost sărbătorită la Școala Gimnazială „Nicolae Iorga” - 26 minute în urmă
În Borșa a început a doua ediție a cursului „Comportamente responsabile în situații de urgență și reziliență la dezastre” - 1 oră în urmă
CJRAE Maramureș – un model de succes în sprijinul educației - 2 ore în urmă
Cântărețul Glad Condor organizează un concert în Baia Mare - 2 ore în urmă
Casa din Piața Gorki – proză de Marian Ilea (VII) - 2 ore în urmă
Educație la muzeu – proiect interactiv pentru tinerii artiști - 3 ore în urmă
Rezultate impresionante obținute de un elev al Școlii Gimnaziale „Dimitrie Cantemir” la Olimpiada Națională de Fizică - 4 ore în urmă
Sportivii echipei CS Stiinta Electro Sistem Baia Mare au participat la un stagiu de pregătire în Slovenia - 5 ore în urmă
Polițiștii maramureșeni percheziționează în Prahova - 6 ore în urmă
Consiliul Județean Maramureș reduce cheltuielile pentru deplasările internaționale
Consiliul Județean Maramureș a decis să adopte o abordare mai selectivă în ceea ce privește participarea la evenimentele de promovare turistică, atât pe plan național, cât și internațional. Președintele instituției a subliniat necesitatea reducerii cheltuielilor legate de deplasări și participări la astfel de evenimente, menționând că se va realiza o selecție riguroasă a invitațiilor primite.
Cu toate acestea, consilierii județeni au aprobat o listă de 13 evenimente la care Maramureșul ar urma să fie reprezentat în 2025. Prima participare este programată pentru perioada 11-12 februarie, la un târg de turism în Tel Aviv, Israel. Alte deplasări planificate pentru această lună includ târgurile de turism din Chișinău și București. De asemenea, pe agenda de promovare se regăsesc evenimente în orașe precum Paris (Franța), Berlin (Germania), Almaty (Kazahstan), Frankfurt (Germania), Varșovia (Polonia), Londra (Regatul Unit) și Barcelona (Spania).
Această strategie de participare selectivă la evenimente turistice se aliniază cu obiectivele stabilite în Strategia Sectorială de Dezvoltare și Promovare a Turismului în Maramureș pentru perioada 2021-2027, care pune accent pe utilizarea eficientă a resurselor și pe maximizarea impactului acțiunilor de promovare.
În plus, Organizația de Management al Destinației Județene Maramureș (OMD Maramureș), primul OMD avizat la nivel național, joacă un rol esențial în coordonarea eforturilor de promovare turistică. Conform directorului executiv, Paul Habina, OMD Maramureș a adoptat strategii de dezvoltare și marketing turistic, precum și planuri de acțiune menite să eficientizeze participarea la astfel de evenimente și să asigure o prezență relevantă a județului pe piața turistică internațională.
Prin această abordare, autoritățile maramureșene își propun să optimizeze resursele alocate promovării turistice, concentrându-se pe evenimente care oferă cele mai mari beneficii în termeni de vizibilitate și atragere a turiștilor.
Vasile Petrovan