Defileul Lăpușului – Energia și Daco Spartanii: Aventură inedită, provocatoare și educativă atât pentru copii, cât și pentru adulți - 8 minute în urmă
Mierea, gemurile și laptele, în atenția autorităților. Ce modificări vor apărea la comercializare - 2 ore în urmă
Hartă tipărită pentru circuitul cultural cu cele 40 de picturi ale artiștilor din Școala Băimăreană de Pictură, care au fost amplasate în municipiu - 2 ore în urmă
Pașapoartele simple temporare vor dispărea, potrivit unui proiect de lege - 2 ore în urmă
Azi începe Săptămâna Luminată - 2 ore în urmă
Sunteți invitați la hramul Mănăstirii Habra din Groși - 2 ore în urmă
Biserica, monument istoric din Berchez - 3 ore în urmă
Artista Cristiana Adina Uglea, noua speranță a folclorului din comuna Rozavlea - 4 ore în urmă
Nu s-au abținut de sărbători. Doi tineri, surprinși conducând, deși aveau permisul suspendat - 4 ore în urmă
Lucian Blaga își încheia socotelile cu viața, într-o zi de 6 mai - 4 ore în urmă
Recomandări de la ANPC pentru pasagerii nemulțumiți de serviciile companiilor aeriene
Pasagerii curselor aeriene care nu au fost mulţumiţi pot depune reclamaţii la operatorul aerian şi la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), potrivit unei informări postate pe site-ul autorităţii – relatează Agerpres.
„Dacă un pasager apreciază că i-au fost încălcate drepturile prevăzute în Regulament, recomandăm să adreseze mai întâi o reclamaţie companiei aeriene în cauză. În cazul în care nu este mulţumit de răspunsul primit sau nu a primit niciun răspuns, să depună o reclamaţie la ANPC (dacă incidentul a avut loc pe teritoriul României) sau la organismul naţional competent din ţara în care a avut loc incidentul (completarea formularului de reclamaţie în limba engleză)”, spun reprezentanţii ANPC.
Dacă reclamaţia se referă la un incident care nu a avut loc pe teritoriul României, dar pasagerul preferă (de exemplu, din motive lingvistice sau din alte motive) să depună reclamaţia la ANPC, autoritatea o poate transmite organismului competent, se mai arată în informarea ANPC.
Regulamentul se aplică atunci când are loc unul dintre incidente: refuz la îmbarcare, anulare zbor, întârziere prelungită, declasare, neinformare pasageri.
Regulamentul se aplică în cazul zborurilor care pleacă de pe un aeroport situat pe teritoriul unui stat membru sau care pleacă de pe un aeroport situat într-un stat care nu este membru al UE spre un aeroport comunitar, iar zborurile sunt efectuate de transportatori UE. Reclamaţiile se depun obligatoriu în scris, precizează instituţia.