S-a sărbătorit hramul Mănăstirii Baia Borșa - 2 ore în urmă
Amintirile care se întorc doar seara - 3 ore în urmă
„Muzica este stilul meu de viață” – Adina Dunca, un munte de talent confirmat de premii excepționale - 4 ore în urmă
7 decembrie – ziua în care România a pierdut moștenirea lui Brâncuși - 5 ore în urmă
Concertul solemn de colinde „Domnul pe Pământ”, de la Catedrala Episcopală din Baia Mare, ajunge la cea de-a XXI-a ediție - 6 ore în urmă
Rezultate foarte bune pentru CSM Baia Mare la Cupa României Fitness Challenge – cadeți - 6 ore în urmă
Inițiativă rară a Penitenciarului Baia Mare – deținuți la masă cu familiile lor, în afara unității - 6 ore în urmă
Un eveniment de rezonanță internațională la Academia Română, Filiala Cluj-Napoca - 7 ore în urmă
Viktor Orbán se pregătește pentru „lumea de după război” - 9 ore în urmă
Autoturism furat din Ucraina, descoperit la Punctul de Trecere Siret - 10 ore în urmă
Clienții TAROM nu trebuie să mai aștepte cu lunile după factură dacă își cumpără bilete online
TAROM a lansat serviciul de autofacturare, disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achiziționează bilete de pe site-ul companiei, potrivit unui comunicat remis Agerpres.
„Clienții TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi prin procedurile vechi practicate de companie putea dura chiar și 90 de zile. Prin implementarea serviciului de autofacturare, disponibil online pentru toți clienții, factura este emisă instant, fără timp de așteptare pentru clienți”, spun reprezentanții companiei naționale de transport aerian.
Conform sursei citate, strategia de redresare a TAROM implică retehnologizarea și informatizarea sistemului de relaționare cu clienții.
Acum că facturi instant avem ne mai lipsesc doar niște zboruri de la Aeroportul Internațional Maramureș.















