Lavinia Goste și Marius Zorilă organizează în Baia Mare evenimentul „Autentic Românesc”, pentru a încununa cei 30 de ani de activitate artistică - 14 ore în urmă
Rezultate remarcabile obținute de elevii Școlii Gimnaziale ”Nicolae Iorga” Baia Mare, la… ”Gheorghe Șincai” - 15 ore în urmă
„Balul coșercilor” va avea loc la Coaș în a doua zi de Paști - 16 ore în urmă
Intrăm în Săptămâna Patimilor; Care este semnificația fiecărei zile - 16 ore în urmă
Consultații gratuite pentru bacalaureat, oferite la matematică, în municipiul Baia Mare - 18 ore în urmă
Peste 30.500 de pachete cu țigări au fost găsite în urma a 16 percheziții domiciliare efectuate în Maramureș - 19 ore în urmă
Biserica Ortodoxă Ucraineană Sighetu Marmației a găzduit cea de-a VIII-a ediție a Concertului de pricesne închinate Patimilor Domnului - în urmă
Sighetu Marmației, loc de baraj pentru promovare - în urmă
Simbolistica ramurilor de salcie de la Florii - în urmă
Zeci de cadre didactice au participat la atelierele organizate în cadrul proiectului interjudețean „Tezaurul strămoșilor noștri – oameni, locuri, tradiții și obiceiuri” - în urmă
Spitalul Județean Baia Mare: Întâlnire între conducerea unității sanitare și cea a serviciului maramureșean de Ambulanță! Vezi care este scopul!
Spitalul Județean Baia Mare: Întâlnire între conducerea unității sanitare și cea a serviciului maramureșean de Ambulanță! Vezi care este scopul!
Întâlnire organizată de SJUBM, manager Oros George Alexandru cu participarea Serviciului de Ambulanță Județean de Ambulanță Maramureș, manager, Ligia Micle.
Spitalul Județean De Urgență Dr. Constantin Opriș a organizat întâlnirea de lucru privind activitatea în beneficiul pacientului, la care au fost invitați reprezentanți ai Serviciului Județean de Ambulanță Maramureș.
„În cadrul întâlnirii s-a discutat despre activitatea celor două instituții în beneficiul pacientului și despre necesitatea unor standarde de calitate în formare privind trecerea pacientului din mediul familial în mediul de spital.Toți cei prezenți au fost invitați să expună situația unității pe care o reprezintă și eventualele propuneri. Întâlnirea a fost apreciată ca fiind utilă, interactivă și, desigur, oportună.
Prin această întâlnire dorim ca fiecare angajat din SJUBM și din Serviciul Județean de Ambulanță Maramureș să înțeleagă că centrul activității noastre este pacientul și că în momentul întălnirii cu acesta este esențială comunicarea, empatia, astfel încât pacientul să fie tratat cu responsabilitate și blândețe”, arată reprezentanții unității sanitare.
C.Ț.