Legendele Păștiței, floarea sacră a primăverii - 8 ore în urmă
Ce înseamnă „mulțămita mesei”. Cele mai interesante obiceiuri țărănești, la servirea bucatelor - 10 ore în urmă
„Cobori ceteraș din Rai” – un cântec emoționant realizat în memoria lui Gabi Stângău - 10 ore în urmă
Performanță în administrație: Alte trei obiective de investiții au fost finalizate în Fărcașa – una din cele mai moderne comune din țară - 11 ore în urmă
DiscoverEU: Tinerii de 18 ani care vor să călătorească gratuit cu trenul în Europa se pot înscrie deja în program - 13 ore în urmă
La biserica din Buciumi va avea loc concertul pascal “La porțile cerului” - 13 ore în urmă
Certificatul de identitate sportiv se va putea obține și online - 13 ore în urmă
APIA primește cereri de plată pentru „Servicii de silvomediu, servicii climatice și conservarea pădurilor” - 13 ore în urmă
Alți doi ucraineni, căutați de echipele de salvatori. Primii doi sunt de negăsit - 13 ore în urmă
Concertul „Madrigal for Babies”, la Sighetu Marmației - 15 ore în urmă
La Școala nr 18 din Baia Mare: Consiliere motivațională în cadrul unor activități speciale! Lecție despre gândirea pozitivă și succes pentru elevi!
La Școala nr 18 din Baia Mare: Consiliere motivațională în cadrul unor activități speciale! Lecție despre gândirea pozitivă și succes pentru elevi!
Săptămâna 13-17 martie 2023 a decurs, la Școala Gimnazială Nr. 18 Baia Mare, sub deviza gândirii pozitive, având ca scop dezvoltarea unei atitudini sănătoase, constructive, pozitive, la elevii din ciclul gimnazial.
Activitatea „Gândirea pozitivă- factor al succesului”, coordonată de consilierul școlar, prof. Corina Ciobanu, desfășurată la clasele: a VIII-a B (diriginte, prof. Izabella Krizsanoszki- Bejan), a VI-a B (diriginte, prof. Delia Kollat), a VI-a A (diriginte, prof. Ioana Haragâș) și a VII-a A (diriginte, prof. Georgina Corui), a vizat dezvoltarea următoarelor competențe:
• Capacitatea de exprimare de sine și interacțiune armonioasă cu ceilalți;
• Dezvoltarea încrederii în propria persoană și a comunicării cu ceilalți;
• Inițiativa personală și adăugarea de valoare;
• Posibilitatea de a-și influența în bine atitudinea în situații dificile/stresante.
Pe parcursul exercițiilor propuse, al exemplelor, a prezentării de informații, a dezbaterii și a poveștii terapeutice, elevii au conștientizat avantajele gândirii pozitive, au deprins tehnici de a-și gestiona dialogul interior și de a transforma gândurile negative în gânduri prietenoase, au experimentat puterea magică a formulelor de tipul:pot, sunt capabil, este posibil, se poate face etc.A fost aplicat Chestionarul –„Cât de optimist sunteți?”- adaptare după testul de optimism al lui Philip Carter –și, în funcție de rezultatele obținute, elevilor le-au fost oferite recomandări și sugestii practice pentru a adopta o gândire pozitivă, dar și pentru a observa lucrurile frumoase din viața lor. „În instituția noastră, toate cadrele didactice inițiază o serie de proiecte de autocunoaștere și dezvoltare personală, care permit elevilor dobândirea de competențe transversale și confirmă viziunea școlii noastre, aceea de a forma personalități capabile să schimbe lumea!”, arată director, prof. Diana Baban.
C.Ț.