Ce găseai pe masa țăranului român în trecut, de Paște. Mielul umplut a apărut relativ recent - 9 ore în urmă
Expoziția „Un secol de arte frumoase la Baia Mare” va fi vernisată la Palatul Episcopal Romano-Catolic de Oradea - 10 ore în urmă
Primăvara în Satul de pe Dealul Florilor, în a doua zi de Paști - 10 ore în urmă
Psiholog Psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Slăbiciunile din viață și influența asupra noastră, câteva sfaturi esențiale; Cum le recunoaștem și cum acționăm - 10 ore în urmă
Val de infecții respiratorii și gripă în Maramureș - 10 ore în urmă
Un milion de euro, la Borșa, prin PNNR - 11 ore în urmă
Într-o zi de 3 mai, Nadia Comăneci ne-a făcut mândri că suntem români - 11 ore în urmă
Când vor intra pe carduri, alocațiile pe luna mai - 11 ore în urmă
O cățelușă are nevoie de ajutorul oamenilor, iubitori de animale - 12 ore în urmă
Zilele Insuficienței Cardiace - 13 ore în urmă
La Școala „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare: Consiliere motivațională în cadrul unor activități speciale! Tinerii au învățat o lecție esențială!
La Școala „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare: Consiliere motivațională în cadrul unor activități speciale! Tinerii au învățat o lecție esențială!
Joi, 09.03.2023, la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare (director, prof. Caltea Amalia), s-a desfășurat activitatea „Consiliere motivațională”, având ca beneficiari elevii claselor a V-a B (diriginte, prof. Mihiș Mihaiela), a VI-a B (diriginte, prof. Bandi Monika), a VIII-a B (diriginte, prof. Nagy Laura) și a VII-a A (diriginte, prof. Ignat Cornelia).
Motto-ul
Având ca motto „Succesul este suma unor eforturi mici, repetate zi de zi”, proiectul coordonat de consilierul școlar, prof. Corina Ciobanu, a avut ca obiective identificarea, de către elevi, a factorilor personali și de context care facilitează/blochează învățarea, înțelegerea conceptelor de învățare și motivație, cunoașterea importanței motivației interioare a învățării, dezvoltarea creativității elevilor, arată oficialii unității școlare.
Implicarea
Astfel, prin implicarea activă în exercițiile propuse, dezbaterea pe tema celor șase pași esențiali în procesul de învățare, povestea terapeutică „Bătrânul tâmplar” dar și prin sesiunea de întrebări/răspunsuri, elevii au asimilat strategii suplimentare pe baza cărora să-și creeze propria agendă de învățare și, cel mai important, să valorifice caracteristicile propriei personalități în activitățile desfășurate în școală, mai arată oficialii unității școlare din municipiu.
C.Ț.