Ce găseai pe masa țăranului român în trecut, de Paște. Mielul umplut a apărut relativ recent - 13 ore în urmă
Expoziția „Un secol de arte frumoase la Baia Mare” va fi vernisată la Palatul Episcopal Romano-Catolic de Oradea - 15 ore în urmă
Primăvara în Satul de pe Dealul Florilor, în a doua zi de Paști - 15 ore în urmă
Psiholog Psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Slăbiciunile din viață și influența asupra noastră, câteva sfaturi esențiale; Cum le recunoaștem și cum acționăm - 15 ore în urmă
Val de infecții respiratorii și gripă în Maramureș - 15 ore în urmă
Un milion de euro, la Borșa, prin PNNR - 15 ore în urmă
Într-o zi de 3 mai, Nadia Comăneci ne-a făcut mândri că suntem români - 15 ore în urmă
Când vor intra pe carduri, alocațiile pe luna mai - 16 ore în urmă
O cățelușă are nevoie de ajutorul oamenilor, iubitori de animale - 17 ore în urmă
Zilele Insuficienței Cardiace - 18 ore în urmă
Comisia Europeană cere WhatsApp să informeze mai bine utilizatorii în legătură cu confidențialitatea datelor lor
Comisia Europeană și Rețeaua de cooperare în materie de protecție a consumatorilor (CPC) au cerut WhatsApp să ia măsuri pentru a răspunde preocupărilor, arată digi24.ro, în ceea ce privește actualizările privind condițiile sale de furnizare a serviciilor și politica de confidențialitate și să informeze în mod clar consumatorii cu privire la modelul lor de afaceri.
WhatsApp este invitată în special să arate modul în care intenționează să comunice orice actualizări viitoare ale condițiilor sale de utilizare și să facă acest lucru astfel încât consumatorii să poată înțelege cu ușurință implicațiile unor astfel de actualizări și să poată decide în mod liber dacă doresc să utilizeze în continuare WhatsApp după aceste actualizări, potrivit unui comunicat al Comisiei Europene.
De asemenea, WhatsApp trebuie să clarifice dacă obține venituri din politicile comerciale referitoare la datele utilizatorilor. „WhatsApp trebuie să se asigure că utilizatorii înțeleg ceea ce acceptă și modul în care datele lor cu caracter personal sunt utilizate în scopuri comerciale, în special pentru a oferi servicii unor parteneri de afaceri. Mă aștept în continuare ca WhatsApp să respecte pe deplin normele UE care protejează consumatorii și drepturile lor fundamentale”, a spus Didier Reynders, comisarul european pentru justiție.
Comisia Europeană a trimis WhatsApp o primă scrisoare în ianuarie 2022, deoarece mai multe actualizări ale condițiilor sale de utilizare efectuate în 2021 au fost problematice pentru consumatori. Ca răspuns, WhatsApp a demonstrat că a furnizat utilizatorilor informațiile necesare cu privire la astfel de actualizări, inclusiv prin intermediul unor notificări în aplicație sau al serviciului său de asistență. Cu toate acestea, informațiile furnizate de WhatsApp sunt considerate insuficiente și derutante pentru utilizatori. WhatsApp are acum la dispoziție o lună pentru a le demonstra autorităților de protecție a consumatorilor că practicile sale respectă legislația UE privind protecția consumatorilor, mai arată sursa citată în acest articol.