Share
Casa Județeană de Pensii Maramureș și-a reluat activitatea cu publicul

Casa Județeană de Pensii Maramureș și-a reluat activitatea cu publicul

Casa Judeţeană de Pensii (CJP) Maramureş și-a reluat, începând cu 15 mai, activitatea cu publicul atât la sediul instituţiei, cât și la Casa Locală Sighetu Marmaţiei.

  • Programul de lucru cu publicul pentru sediul instituţiei este de luni până joi, între 8.30 și 14.00, iar vineri – 8.30 – 13.00;
  • Pentru Casa Locală Sighet programul de lucru este de luni până vineri, între 8.30 și 12.30.

Beneficiarii sistemului public vor avea acces in instituţii doar cu mască şi dupa verificarea temperaturii care nu poate depaşi 37,3 grade Celsius. Se va pastra distanţa socială minimă, atât in instituţie cât si in afara ei.

La cabinetele de expertiză medicală triajul se va face obligatoriu de asistentele de la cabinetele medicale. Activitatea de prelungire a concediilor medicale şi eliberarea certificatului in baza prevederilor Legii 416/2001 se va realiza la cabinetele de expertiză intre orele 11.00 și 13.00.

Activitatea de audienţe și cea de consiliere de specialitate se va realiza și în continuare telefonic sau prin e-mail, cu excepţia cazurilor urgente care nu suferă amânare şi care vor fi asigurate de un director din cadrul Casei Judeţene de Pensii Maramureş.

Plata ajutoarelor de deces se va face cu prioritate în cont bancar, prin mandat poştal sau direct la casieria instituţiei.

Plata contribuţiei de asigurări sociale pentru persoanele care au încheiat un contract de asigurare în baza Legii 263/2010 se va efectua prin virament la Trezoreria Baia Mare, în contul IBAN RO35TREZ43622210304XXXXX, cod fiscal 3627021, Casa Judeţeana de Pensii Maramureş, cu precizarea datelor de identificare a plătitorului sau prin casierie la sediul instituţiei, între orele 10.00 și 13.00.

„Referitor la beneficiarii Deciziei 702/2019 a Curţii Constituţionale privind acordarea indicelui de corecţie vă facem cunoscut faptul că au fost emise si expediate până în prezent 7.100 de decizii. Comunicarea la plată a deciziilor de revizuire se face eşalonat, începând cu luna mai

Pentru protecţia beneficiarilor, cât si a salariaţilor instituţiei, pentru evitarea contactului fizic direct, vă rugăm să folosiţi mijloacele de comunicare afişate pe site-ul Casei Judeţene de Pensii Maramureş si să evitaţi deplasarea la sediul instituţiei noastre”, mai precizează reprezentanții CJP Maramureș.

Lasă un comentariu