Poliția Locală Baia Mare atrage atenția asupra folosirii articolelor pirotehnice - 12 minute în urmă
Magia Crăciunului, adusă pe scenă la Concertul caritabil din Tăuții Măgherăuș - 53 minute în urmă
14 decembrie – un an de la trecerea la cele veșnice a lui Mircea Diaconu - 2 ore în urmă
Prognoză meteo Maramureș – 14 decembrie 2025 - 3 ore în urmă
Înfrângere pentru Știința Explorări în ultimul meci oficial din acest an - 12 ore în urmă
Despre adversara României din barajul pentru CM 2026 – o radiografie în cifre - 14 ore în urmă
„O jucărie pentru o bucurie”, un demers al CS Minaur - 14 ore în urmă
Remiză acasă pentru CSM Sighet cu prima clasată - 14 ore în urmă
Ultima noapte a lui Nichita Stănescu - 15 ore în urmă
Victorie fără dureri de cap pentru CS Minaur cu „lanterna roșie” - 16 ore în urmă
De la 33 la 16 angajați: plan de eficientizare la Direcția de Evidență a Persoanelor
Președintele Consiliului Județean Maramureș a anunțat o propunere de restructurare majoră la Direcția de Evidență a Persoanelor, cu scopul de a crește eficiența instituției și de a reduce birocrația.
Potrivit acestuia, instituția ar putea funcționa la fel de bine cu 16 posturi, față de organigrama actuală de 33 de angajați. Printre punctele vizate se numără numărul mare de funcții de conducere, considerat excesiv: „Nu este nevoie de un director și doi șefi de serviciu, activitatea putând fi coordonată de un singur responsabil.”
De asemenea, sunt puse sub semnul întrebării necesitatea unui Serviciu Juridic în lipsa proceselor pe rol, a unui post de șofer, a celor patru posturi din cadrul compartimentului contabilitate și a compartimentului de achiziții, ale căror atribuții ar putea fi preluate de alte servicii ale Consiliului Județean.
Reprezentantul administrației județene a subliniat că restructurarea nu va afecta angajații care lucrează direct cu publicul, în special la evidența populației și starea civilă, precizând că majoritatea Unităților Administrativ-Teritoriale dispun deja de ofițeri de stare civilă.
Vasile Petrovan










