Teodora Luca: povestea din spatele unei cariere artistice de succes - 2 ore în urmă
Scriitorul Gelu Vlașin, în mijlocul elevilor de la Colegiul Național „Mihai Eminescu” Baia Mare - 3 ore în urmă
Vacek – proză de Marian Ilea (XXII) - 3 ore în urmă
Elevii de la Colegiul Național „Vasile Lucaciu” au colindat la Centrul de Zi de Recuperare Esperando - 3 ore în urmă
Mirosul de sărbătoare a pătruns la Centrul Luchian din Baia Mare, în cadrul atelierului de ornat turtă dulce - 4 ore în urmă
Concertul caritabil de colinde și muzică clasică „Poveste de iarnă” va avea loc la Biserica Greco-Catolică „Sfânta Cruce” din Baia Mare - 4 ore în urmă
Performanță pentru România la karting, la Rotax Max Challenge Grand Finals - 5 ore în urmă
„Elev informat” – o campanie despre drepturi, responsabilitate și implicare civică în școli și licee - 6 ore în urmă
„Crăciun la Atelier” – expoziție cu vânzare de produse handmade, în Baia Mare - 7 ore în urmă
Prognoză meteo Maramureș–13 decembrie 2025 - 16 ore în urmă
De la 33 la 16 angajați: plan de eficientizare la Direcția de Evidență a Persoanelor
Președintele Consiliului Județean Maramureș a anunțat o propunere de restructurare majoră la Direcția de Evidență a Persoanelor, cu scopul de a crește eficiența instituției și de a reduce birocrația.
Potrivit acestuia, instituția ar putea funcționa la fel de bine cu 16 posturi, față de organigrama actuală de 33 de angajați. Printre punctele vizate se numără numărul mare de funcții de conducere, considerat excesiv: „Nu este nevoie de un director și doi șefi de serviciu, activitatea putând fi coordonată de un singur responsabil.”
De asemenea, sunt puse sub semnul întrebării necesitatea unui Serviciu Juridic în lipsa proceselor pe rol, a unui post de șofer, a celor patru posturi din cadrul compartimentului contabilitate și a compartimentului de achiziții, ale căror atribuții ar putea fi preluate de alte servicii ale Consiliului Județean.
Reprezentantul administrației județene a subliniat că restructurarea nu va afecta angajații care lucrează direct cu publicul, în special la evidența populației și starea civilă, precizând că majoritatea Unităților Administrativ-Teritoriale dispun deja de ofițeri de stare civilă.
Vasile Petrovan















