Tinerii de la „Esperando” se pregătesc de Paște - 5 ore în urmă
Presa Liberă este sărbătorita zilei de 20 aprilie - 5 ore în urmă
Biserica Ortodoxă îl celebrează pe Sfântul Teotim, Episcopul Tomisului - 5 ore în urmă
Artiști îndrăgiți vor susține un recital de pricesne la biserica din Fărcașa - 9 ore în urmă
Marian Condrat și Nicolae Traian David pun bazele unui parteneriat zonal pentru dezvoltarea unitară a turismului pe Valea Izei - 9 ore în urmă
Mihaela Ioana Trifoi din Sighetu Marmației, vicecampioană națională la șah - 9 ore în urmă
Anivesare specială: Vlad Grigore din Săliștea de Sus a împlinit 100 de ani - 10 ore în urmă
La biserica din Ciocotiș va avea loc cea de-a IX-a ediție a concertului de pricesne „Patimile Domnului” - 11 ore în urmă
Circul Internațional ajunge în Baia Mare; Se anunță aproape două săptămâni de spectacole extraordinare - 12 ore în urmă
Psiholog Psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Aspecte despre viața unui copil; Cum acesta este proiectul perfect al lui Dumnezeu și în sinele lui are schița perfectă de evoluție personală - 13 ore în urmă
La Muzeului Satului din Baia Mare – în cadrul Festivalului “Repere, Mituri, Identități” – va avea loc spectacolul “Pictorul de pancarte”
Teatrul Ararat vă invită azi, 2 august, de la ora 20:30, în cadrul Festivalului “Repere, Mituri, Identități”, la spectacolul “Pictorul de pancarte” de Marian Ilea.
Spectacolul va avea loc la gospodăria Casa Preluca din Muzeul Satului din Baia Mare. Intrarea este liberă în limita locurilor disponibile. Accesul copiilor sub 14 ani este permis numai cu acordul părinților. Informații suplimentare la 0723 275 912 sau 0740 043 136 și pe site-ul www.teatrulararat.ro
„În această monodramă satirică, actorul Claudiu Pintican dă viață unui personaj tipic din seria personajelor specifice comunismului, un produs efemer al unei epoci, sacrificat pe altarul istoriei crude, al cărui talent nativ este deviat și risipit, prin servirea unei ideologii sterile. Sentimentul ratării devine mai acut după căderea regimului, când se trezește fără țintă, într-o lume care nu i se potrivește. Personajul se reinventează prost, devenind un alt produs tipic, de data aceasta al “democrației”, un patron afemeiat, în asociație cu progenitura sa, la fel de ratată. Conștiința i se trezește abia la un moment dat, in fața bolii pe care o experimentează, la senectute, după o intreagă viață dusă greșit, anodin, haotic și fără un țel sau scop nobil, măreț , lăsând astfel ca talentul său nativ să se piardă. Momentul bolii devine și un moment al rememorării vieții sale, pictorul punându-și pe tapet/pictură, etapele cruciale ale existenței lui, pe care le legăm între ele si reușim astfel să vedem evoluția și direcția sa. El se autoiluzionează și se autocompătimește. Tema centrală a spectacolului este, așadar, risipirea talentului, a darului lui Dumnezeu, dar și renașterea omului ca pasărea Phoenix, din cenușă, din nimic”, se precizează în descrierea spectacolului.