Trei elevi de la „Șincai” calificați la etapa națională a Olimpiadei de Cultură și Spiritualitate Românească - 1 secundă în urmă
Sighetu Marmației va avea centură ocolitoare. Proiectul a fost votat în CL - 8 minute în urmă
Cea mai performantă și puternică echipă administrativă și politică, echipa liberală, a depus candidaturile pentru Primăria/Consiliul Local Baia Mare și pentru Consiliul Judeţean Maramureș! - 16 minute în urmă
Elevele Sebastiana Coman și Alessia Crăciun de la Colegiul de Arte Baia Mare, premiate la Olimpiada Națională de Arte Vizuale, Arhitectură și Istoria Artei - 26 minute în urmă
Alimentația persoanelor de vârsta a treia, tema unui eveniment organizat de ASSOC - 1 oră în urmă
Salvamont Maramureș, la schimb de experiență în Austria - 2 ore în urmă
„Taxa pe lux” pentru românii cu proprietăți imobiliare și mașini scumpe - 3 ore în urmă
Creșterea a capacității de cazare în Maramureș - 3 ore în urmă
„Danț la șură” în Satulung în a doua zi de Paște - 3 ore în urmă
Când va fi adusă Lumina Sfântă de la Ierusalim - 3 ore în urmă
Trei superlative pe 2018
Videoclipurile ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response), destinate relaxării, jocul video Fortnite şi o trupă de K-Pop, BTS, se numără printre fenomenele anului 2018 pe reţeaua de socializare Instagram, informează AFP, citată de Agerpres.
Potrivit datelor publicate joi, printre tendinţele apărute în acest an „se disting în special videoclipurile ASMR, cum ar fi cele în care este tăiat un săpun sau în care se manevrează zgomotos o pastă vâscoasă” – relevă AFP. Clipurile ASMR au drept scop inducerea unei stări de relaxare sau de… adormire, cu ajutorul unor stimuli vizuali şi/sau sonori.
Printre alte fenomene, jocul Fortnite a cunoscut, de asemenea, o creştere explozivă – utilizarea hashtag-ului #fortnite înregistrând cel mai rapid progres din lume pe Instagram.
În ceea ce priveşte sfera culturală, potrivit datelor Instagram, BTS, o trupă de băieţi din Coreea de Sud, cu milioane de admiratori din întreaga lume, dispune de cea mai mare comunitate de fani în rândul utilizatorilor acestei reţele de socializare.