„O jucărie pentru o bucurie”, un demers al CS Minaur - în urmă
Remiză acasă pentru CSM Sighet cu prima clasată - 2 minute în urmă
Ultima noapte a lui Nichita Stănescu - 54 minute în urmă
Victorie fără dureri de cap pentru CS Minaur cu „lanterna roșie” - 2 ore în urmă
Festivalul „Cum e datina străbună”, la Sighetu Marmației - 2 ore în urmă
Concurs de Kendama pentru tineri, la Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” Baia Mare - 3 ore în urmă
Pr. Adrian Dobreanu: Preocupările vieții ca motive care ne îndepărtează de chemarea lui Dumnezeu - 4 ore în urmă
Tinerii de la Liceul Tehnologic „Grigore C. Moisil” Târgu Lăpuș au avut parte de o experiență interactivă la Primăria Municipiului Baia Mare - 4 ore în urmă
Teodora Luca: povestea din spatele unei cariere artistice de succes - 6 ore în urmă
Scriitorul Gelu Vlașin, în mijlocul elevilor de la Colegiul Național „Mihai Eminescu” Baia Mare - 6 ore în urmă
Trei superlative pe 2018
Videoclipurile ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response), destinate relaxării, jocul video Fortnite şi o trupă de K-Pop, BTS, se numără printre fenomenele anului 2018 pe reţeaua de socializare Instagram, informează AFP, citată de Agerpres.
Potrivit datelor publicate joi, printre tendinţele apărute în acest an „se disting în special videoclipurile ASMR, cum ar fi cele în care este tăiat un săpun sau în care se manevrează zgomotos o pastă vâscoasă” – relevă AFP. Clipurile ASMR au drept scop inducerea unei stări de relaxare sau de… adormire, cu ajutorul unor stimuli vizuali şi/sau sonori.
Printre alte fenomene, jocul Fortnite a cunoscut, de asemenea, o creştere explozivă – utilizarea hashtag-ului #fortnite înregistrând cel mai rapid progres din lume pe Instagram.
În ceea ce priveşte sfera culturală, potrivit datelor Instagram, BTS, o trupă de băieţi din Coreea de Sud, cu milioane de admiratori din întreaga lume, dispune de cea mai mare comunitate de fani în rândul utilizatorilor acestei reţele de socializare.
















