Magia Crăciunului și-a făcut simțită prezența în cadrul concertului de colinde desfășurat la Seini - 5 minute în urmă
La Colegiul de Arte din Baia Mare, copiii spun „Împreună prindem curaj” - 11 minute în urmă
Îndrăgitul eveniment „Crăciun în Maramureș” are loc în 20 decembrie, la Muzeul Satului din Baia Mare - 17 minute în urmă
Înotătorii de la CS Seini au cucerit numeroase medalii la Cupa Moș Nicolae 2025 de la Pitești - 32 minute în urmă
Festivalul de Colinde „Deschide ușa, creștine!” va avea loc și anul acesta, în comuna Fărcașa - 35 minute în urmă
Tragedie în Tenerife : turiști români luați de valuri - 37 minute în urmă
Peste 200 de amenzi date pietonilor în Maramureș într-o săptămână - 2 ore în urmă
Ordin de protecție provizoriu pe numele unei maramureșence care și-a bătut soțul - 2 ore în urmă
Trei persoane au fost arestate în Maramureș pentru trafic de droguri - 2 ore în urmă
Antrenori de la Fabrica de Campioni, în juriu în emisiunea ”Chefi la cuțite” - 3 ore în urmă
Din septembrie programul de lucru cu publicul la serviciul de pașapoarte a revenit la normal
Programul de lucru cu publicul la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș revine la programul inițial: în zile de luni, marți, miercuri și vineri, între orele 8.30 și 16.30, iar joi, între orele 8.30 și 18.30. Programul de lucru cu publicul la punctele de lucru mobile din municipiul Sighetu Marmației și orașul Borșa va rămâne neschimbat, în ziua de luni, respectiv de joi.
” În perioada 27 iulie – 31 august programul de lucru al serviciului a fost prelungit, având în vedere că pe perioada vacanței de vară, maramureșenii care lucrează în străinătate au revenit acasă și au depus cereri pentru obținerea documentelor de călătorie. Județul nostru a beneficiat de suplimentarea unei stații și deschiderea unui ghișeu pentru programul cu publicul. La Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș au fost depuse în lunile iulie și august peste 8300 solicitări pentru obținerea pașaportului (față de peste 6500 cereri depuse în aceeași perioadă a anului trecut). S-au eliberat cetățenilor peste 1200 pașapoarte simple temporare și peste 5500 pașapoarte simple electronice” – a spus subprefectul Alexandru Cosma.
Achitarea taxelor aferente pentru eliberarea documentului de călătorie se efectuează la ghișeele de la finanțe, respectiv unitățile CEC Bank. De asemenea, programările electronice pentru depunerea cererilor se realizează pe platforma națională www.epasapoarte.ro















