Ce găseai pe masa țăranului român în trecut, de Paște. Mielul umplut a apărut relativ recent - 7 ore în urmă
Expoziția „Un secol de arte frumoase la Baia Mare” va fi vernisată la Palatul Episcopal Romano-Catolic de Oradea - 9 ore în urmă
Primăvara în Satul de pe Dealul Florilor, în a doua zi de Paști - 9 ore în urmă
Psiholog Psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Slăbiciunile din viață și influența asupra noastră, câteva sfaturi esențiale; Cum le recunoaștem și cum acționăm - 9 ore în urmă
Val de infecții respiratorii și gripă în Maramureș - 9 ore în urmă
Un milion de euro, la Borșa, prin PNNR - 9 ore în urmă
Într-o zi de 3 mai, Nadia Comăneci ne-a făcut mândri că suntem români - 9 ore în urmă
Când vor intra pe carduri, alocațiile pe luna mai - 10 ore în urmă
O cățelușă are nevoie de ajutorul oamenilor, iubitori de animale - 11 ore în urmă
Zilele Insuficienței Cardiace - 12 ore în urmă
Din septembrie programul de lucru cu publicul la serviciul de pașapoarte a revenit la normal
Programul de lucru cu publicul la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș revine la programul inițial: în zile de luni, marți, miercuri și vineri, între orele 8.30 și 16.30, iar joi, între orele 8.30 și 18.30. Programul de lucru cu publicul la punctele de lucru mobile din municipiul Sighetu Marmației și orașul Borșa va rămâne neschimbat, în ziua de luni, respectiv de joi.
” În perioada 27 iulie – 31 august programul de lucru al serviciului a fost prelungit, având în vedere că pe perioada vacanței de vară, maramureșenii care lucrează în străinătate au revenit acasă și au depus cereri pentru obținerea documentelor de călătorie. Județul nostru a beneficiat de suplimentarea unei stații și deschiderea unui ghișeu pentru programul cu publicul. La Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș au fost depuse în lunile iulie și august peste 8300 solicitări pentru obținerea pașaportului (față de peste 6500 cereri depuse în aceeași perioadă a anului trecut). S-au eliberat cetățenilor peste 1200 pașapoarte simple temporare și peste 5500 pașapoarte simple electronice” – a spus subprefectul Alexandru Cosma.
Achitarea taxelor aferente pentru eliberarea documentului de călătorie se efectuează la ghișeele de la finanțe, respectiv unitățile CEC Bank. De asemenea, programările electronice pentru depunerea cererilor se realizează pe platforma națională www.epasapoarte.ro