Se împlinesc opt ani de la plecarea la Domnul a Regelui Mihai I - 11 minute în urmă
Moșul a ajuns, încărcat de daruri, și la Sighet - 33 minute în urmă
A treia înfrângere consecutivă pentru CS Minaur, care a coborât pe locul 3 - 1 oră în urmă
Bărbat prins cu alcool cât pentru trei petreceri, acum în arest - 2 ore în urmă
Povestea completă a unui eșec - 2 ore în urmă
Controale pentru combaterea ilegalităților în transportul de mărfuri cu risc fiscal ridicat - 3 ore în urmă
Ziua Națională a României și 145 de ani de relații diplomatice între România și Franța- dublă sărbătoare celebrată la Marsilia - 4 ore în urmă
Zeci de kilograme de articole pirotehnice confiscate de polițiști în Baia Mare - 5 ore în urmă
Copiii Ansamblului „Florile Chioarului” din Săcălășeni, vizitați de Moș Nicolae - 5 ore în urmă
„Întâlnire între prietenii naturii”: Educație ecologică prin joc și culoare la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza“ din Baia Mare - 5 ore în urmă
La Școala „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare: Consiliere motivațională în cadrul unor activități speciale! Tinerii au învățat o lecție esențială!
La Școala „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare: Consiliere motivațională în cadrul unor activități speciale! Tinerii au învățat o lecție esențială!
Joi, 09.03.2023, la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza” Baia Mare (director, prof. Caltea Amalia), s-a desfășurat activitatea „Consiliere motivațională”, având ca beneficiari elevii claselor a V-a B (diriginte, prof. Mihiș Mihaiela), a VI-a B (diriginte, prof. Bandi Monika), a VIII-a B (diriginte, prof. Nagy Laura) și a VII-a A (diriginte, prof. Ignat Cornelia).
Motto-ul
Având ca motto „Succesul este suma unor eforturi mici, repetate zi de zi”, proiectul coordonat de consilierul școlar, prof. Corina Ciobanu, a avut ca obiective identificarea, de către elevi, a factorilor personali și de context care facilitează/blochează învățarea, înțelegerea conceptelor de învățare și motivație, cunoașterea importanței motivației interioare a învățării, dezvoltarea creativității elevilor, arată oficialii unității școlare.
Implicarea
Astfel, prin implicarea activă în exercițiile propuse, dezbaterea pe tema celor șase pași esențiali în procesul de învățare, povestea terapeutică „Bătrânul tâmplar” dar și prin sesiunea de întrebări/răspunsuri, elevii au asimilat strategii suplimentare pe baza cărora să-și creeze propria agendă de învățare și, cel mai important, să valorifice caracteristicile propriei personalități în activitățile desfășurate în școală, mai arată oficialii unității școlare din municipiu.
C.Ț.






















