14 decembrie – un an de la trecerea la cele veșnice a lui Mircea Diaconu - 54 minute în urmă
Prognoză meteo Maramureș – 14 decembrie 2025 - 2 ore în urmă
Înfrângere pentru Știința Explorări în ultimul meci oficial din acest an - 11 ore în urmă
Despre adversara României din barajul pentru CM 2026 – o radiografie în cifre - 12 ore în urmă
„O jucărie pentru o bucurie”, un demers al CS Minaur - 13 ore în urmă
Remiză acasă pentru CSM Sighet cu prima clasată - 13 ore în urmă
Ultima noapte a lui Nichita Stănescu - 14 ore în urmă
Victorie fără dureri de cap pentru CS Minaur cu „lanterna roșie” - 15 ore în urmă
Festivalul „Cum e datina străbună”, la Sighetu Marmației - 15 ore în urmă
Concurs de Kendama pentru tineri, la Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” Baia Mare - 17 ore în urmă
Spitalul Județean Baia Mare: Întâlnire între conducerea unității sanitare și cea a serviciului maramureșean de Ambulanță! Vezi care este scopul!
Spitalul Județean Baia Mare: Întâlnire între conducerea unității sanitare și cea a serviciului maramureșean de Ambulanță! Vezi care este scopul!
Întâlnire organizată de SJUBM, manager Oros George Alexandru cu participarea Serviciului de Ambulanță Județean de Ambulanță Maramureș, manager, Ligia Micle.
Spitalul Județean De Urgență Dr. Constantin Opriș a organizat întâlnirea de lucru privind activitatea în beneficiul pacientului, la care au fost invitați reprezentanți ai Serviciului Județean de Ambulanță Maramureș.
„În cadrul întâlnirii s-a discutat despre activitatea celor două instituții în beneficiul pacientului și despre necesitatea unor standarde de calitate în formare privind trecerea pacientului din mediul familial în mediul de spital.Toți cei prezenți au fost invitați să expună situația unității pe care o reprezintă și eventualele propuneri. Întâlnirea a fost apreciată ca fiind utilă, interactivă și, desigur, oportună.
Prin această întâlnire dorim ca fiecare angajat din SJUBM și din Serviciul Județean de Ambulanță Maramureș să înțeleagă că centrul activității noastre este pacientul și că în momentul întălnirii cu acesta este esențială comunicarea, empatia, astfel încât pacientul să fie tratat cu responsabilitate și blândețe”, arată reprezentanții unității sanitare.
C.Ț.











