MAE: Atenționare de călătorie în Belgia. Posibile perturbări în transporturi - 5 minute în urmă
Bărbat căutat pentru distrugere, prins de jandarmi în albia Săsarului - 55 minute în urmă
Preasfințitul Părinte Timotei Sătmăreanul a slujit la Mănăstirea „Sfinții Apostoli Petru și Pavel” Bixad - 2 ore în urmă
Pregătiri pentru Cupa Minerul – luni se trag la sorți grupele - 3 ore în urmă
Concertul de colinde „Colindăm Pruncului Preasfânt” a avut loc la biserica Parohiei Ortodoxe „Nașterea Maicii Domnului” din Satu Mare - 3 ore în urmă
Concert inedit de muzică pop-clasic la Centrul de Tineret ZborHub din Baia Mare - 3 ore în urmă
Școala Gimnazială „Octavian Goga” Baia Mare a găzduit Târgul de Crăciun „Povești lângă bradul de Crăciun”- ediția a III-a - 5 ore în urmă
Băimăreanca Lotti Dărăbuș a reprezentat România la Festivalul Internațional „Riga Symphony” desfășurat în Letonia - 6 ore în urmă
Gânduri de seară – Pentru cei ce știu să asculte - 6 ore în urmă
Mara Popov de la Insieme Music School a câștigat Marele Trofeu și Trofeul secțiunii Pop Românesc în cadrul Festivalului Național de Interpretare „Cântul Banatului” din Timiș - 6 ore în urmă
La Muzeului Satului din Baia Mare – în cadrul Festivalului “Repere, Mituri, Identități” – va avea loc spectacolul “Pictorul de pancarte”
Teatrul Ararat vă invită azi, 2 august, de la ora 20:30, în cadrul Festivalului “Repere, Mituri, Identități”, la spectacolul “Pictorul de pancarte” de Marian Ilea.
Spectacolul va avea loc la gospodăria Casa Preluca din Muzeul Satului din Baia Mare. Intrarea este liberă în limita locurilor disponibile. Accesul copiilor sub 14 ani este permis numai cu acordul părinților. Informații suplimentare la 0723 275 912 sau 0740 043 136 și pe site-ul www.teatrulararat.ro
„În această monodramă satirică, actorul Claudiu Pintican dă viață unui personaj tipic din seria personajelor specifice comunismului, un produs efemer al unei epoci, sacrificat pe altarul istoriei crude, al cărui talent nativ este deviat și risipit, prin servirea unei ideologii sterile. Sentimentul ratării devine mai acut după căderea regimului, când se trezește fără țintă, într-o lume care nu i se potrivește. Personajul se reinventează prost, devenind un alt produs tipic, de data aceasta al “democrației”, un patron afemeiat, în asociație cu progenitura sa, la fel de ratată. Conștiința i se trezește abia la un moment dat, in fața bolii pe care o experimentează, la senectute, după o intreagă viață dusă greșit, anodin, haotic și fără un țel sau scop nobil, măreț , lăsând astfel ca talentul său nativ să se piardă. Momentul bolii devine și un moment al rememorării vieții sale, pictorul punându-și pe tapet/pictură, etapele cruciale ale existenței lui, pe care le legăm între ele si reușim astfel să vedem evoluția și direcția sa. El se autoiluzionează și se autocompătimește. Tema centrală a spectacolului este, așadar, risipirea talentului, a darului lui Dumnezeu, dar și renașterea omului ca pasărea Phoenix, din cenușă, din nimic”, se precizează în descrierea spectacolului.
















