Baia Mare: Pasajul rutier Italsofa – Groși ar putea fi deschis circulației joi - 26 minute în urmă
Dr. Teodor Ardelean a reprezentat Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” în cadrul Simpozionului „Dr. Ilie Lazăr – Destinul exemplar al unui model pentru generațiile viitoare” de la Giulești - 26 minute în urmă
Medalii pentru CSS Baia Sprie la concursul de orientare „Cupa Moșului” - 48 minute în urmă
Pași pentru restaurarea Casei Kazar din Vadu Izei, unul dintre cele mai valoroase monumente istorice vernaculare din zona Maramureșului - 1 oră în urmă
Baia Mare: „Fragmente de iarnă”, o expoziție despre liniștea satului și timpul care încetinește - 1 oră în urmă
Centrul Cultural Pastoral din Sighetu Marmației va găzdui ediția a XXII-a a concertului tradițional de colinde „Crăciun în Maramureș” - 1 oră în urmă
Accident mortal pe DN 18 - 2 ore în urmă
Narcisa Suciu, invitatul special al spectacolului „E vremea colindelor…” de la Teatrul Municipal Baia Mare - 2 ore în urmă
Gripa revine în forță, spitalele se aglomerează, medicii avertizează - 3 ore în urmă
Rezultate de excepție pentru Școala de Dans Medio Monte Baia Sprie la Campionatul Național de Clase de la Reșița - 4 ore în urmă
Studiu: 9 din 10 români din mediul urban nu își vor vizita rudele de Paște
Anul acesta, 90% dintre românii din mediul urban intenționează să rămână acasă de Paște în contextul pandemiei de coronavirus, arată ultimele date (culese în perioada 6-10 aprilie) din studiul Consumer Stress Score, realizat de iSense Solutions.
În ceea ce privește momentul în care viața își va relua cursul normal, 58% dintre persoanele din mediul urban estimează că acest moment va fi până la mijlocul lunii iunie. Datele prezentate fac parte dintr-un studiu omnibus, reprezentativ pentru mediul urban, realizat săptămânal de iSense Solutions pe perioada epidemiei de coronavirus, pentru înțelegerea comportamentului românilor, cuprinzând 500 de interviuri online în fiecare săptămână, cu un grad de eroare +/- 4%, la un nivel de încredere de 95%.
Interesul românilor pentru știri legate de coronavirus rămâne ridicat: 83% urmăresc cel puțin ocazional știri despre acest subiect, în timp ce 25% o fac foarte des. În această perioadă, românii sunt cel mai îngrijorați pentru situația economică (îngrijorarea având scorul de 79 pe o scală de la 0 la 100) și pentru sănătatea membrilor familiei (scorul fiind de 59 pe o scală de la 0 la 100).
Deși jumătate dintre consumatori (50%) declară că le-au scăzut veniturile personale, iar 78% că au cheltuit mai puțin pe lucruri ce nu țin de strictul necesar, gradul de responsabilitate socială a românilor rămâne unul ridicat: 6 din 10 au cumpărat de la producători locali pentru a susține economia.
Care sunt așteptările românilor de la branduri în această perioadă?
Aproape jumătate (47%) dintre românii din mediul urban consideră că brandurile ar trebui să aibă mesaje de comunicare fără legătură cu epidemia de coronavirus, în timp de 44% cred că brandurile ar trebui să își adapteze mesajele în această perioadă. Doar 6% sunt de părere că brandurile nu ar trebui să comunice deloc.
7 din 10 consumatori și-ar dori ca mai multe branduri să facă livrări la domiciliu, iar 63% își doresc promoții speciale în această perioadă.
















