La Muzeul Județean de Artă «Centrul Artistic Baia Mare» se vernisează expoziția „Grădinile Palatului” - 3 minute în urmă
Sfântul Mucenic Vasile, Episcopul Amasiei este sărbătorit cu cruce neagră, pe 26 aprilie - 16 minute în urmă
La Sighetu Marmației va avea loc în acest weekend Festivalul regional Electro Mat Pompt de Babybaschet și Minibaschet - 1 oră în urmă
Centru de zi, în comuna Rona de Jos. Proiectul a obținut o finanțare nerambursabilă - 14 ore în urmă
Ziua Internațională a Securității și Sănătății în Muncă, marcată pe 28 aprilie - 16 ore în urmă
CIBUS – Proiect pentru reducerea risipei de alimente, demarat și în Maramureș - 16 ore în urmă
„Cântați, Domnului, cântați”: La Sighet va avea loc a III-a ediție a Festivalului concurs de cântări religioase - 16 ore în urmă
„Marea Carte a Madrigalului” va fi lansată în Baia Mare - 16 ore în urmă
Rezultate bune și medalie obținută de Galactic Baia Mare în Suceava - 17 ore în urmă
Protopopiatul Baia Mare: Au fost premiate proiectele catehetice înscrise în Concursul Național „Hristos – Cuvântul care vindecă” - 17 ore în urmă
Studiu: 9 din 10 români din mediul urban nu își vor vizita rudele de Paște
Anul acesta, 90% dintre românii din mediul urban intenționează să rămână acasă de Paște în contextul pandemiei de coronavirus, arată ultimele date (culese în perioada 6-10 aprilie) din studiul Consumer Stress Score, realizat de iSense Solutions.
În ceea ce privește momentul în care viața își va relua cursul normal, 58% dintre persoanele din mediul urban estimează că acest moment va fi până la mijlocul lunii iunie. Datele prezentate fac parte dintr-un studiu omnibus, reprezentativ pentru mediul urban, realizat săptămânal de iSense Solutions pe perioada epidemiei de coronavirus, pentru înțelegerea comportamentului românilor, cuprinzând 500 de interviuri online în fiecare săptămână, cu un grad de eroare +/- 4%, la un nivel de încredere de 95%.
Interesul românilor pentru știri legate de coronavirus rămâne ridicat: 83% urmăresc cel puțin ocazional știri despre acest subiect, în timp ce 25% o fac foarte des. În această perioadă, românii sunt cel mai îngrijorați pentru situația economică (îngrijorarea având scorul de 79 pe o scală de la 0 la 100) și pentru sănătatea membrilor familiei (scorul fiind de 59 pe o scală de la 0 la 100).
Deși jumătate dintre consumatori (50%) declară că le-au scăzut veniturile personale, iar 78% că au cheltuit mai puțin pe lucruri ce nu țin de strictul necesar, gradul de responsabilitate socială a românilor rămâne unul ridicat: 6 din 10 au cumpărat de la producători locali pentru a susține economia.
Care sunt așteptările românilor de la branduri în această perioadă?
Aproape jumătate (47%) dintre românii din mediul urban consideră că brandurile ar trebui să aibă mesaje de comunicare fără legătură cu epidemia de coronavirus, în timp de 44% cred că brandurile ar trebui să își adapteze mesajele în această perioadă. Doar 6% sunt de părere că brandurile nu ar trebui să comunice deloc.
7 din 10 consumatori și-ar dori ca mai multe branduri să facă livrări la domiciliu, iar 63% își doresc promoții speciale în această perioadă.