Incendiu la un imobil de locuințe din Băița - 4 minute în urmă
USR demonstrează că specializarea este opțională în politică - 39 minute în urmă
Sprijin guvernamental pentru cultura băimăreană: finanțare importantă pentru Teatrul Municipal - 1 oră în urmă
Sergent major Vasile Nechiti, dovada că spiritul de salvator nu se dezbracă odată cu uniforma - 1 oră în urmă
„Crăciun în Maramureș”: A avut loc concertul tradițional de colinde al Protopopiatului Ortodox Român Sighet, ediția a XXII-a - 1 oră în urmă
Tradiționalul Concert de colinde în limbile ucraineană și română va avea loc la Biserica Ortodoxă Ucraineană din Ruscova în această duminică - 2 ore în urmă
Ultima colectare gratuită de aparate electrice de la domiciliu din acest an în Baia Mare - 2 ore în urmă
18 decembrie – Ziua Minorităților Naționale din România - 3 ore în urmă
Prognoza meteo Maramureș – 18 decembrie 2025 - 3 ore în urmă
În Centrul Vechi din Baia Mare: O seară de colind autentic și tradiție, alături de Grupul Iza - 14 ore în urmă
Din 1.124 de reclamații făcute la la Protecția Consumatorilor, doar 322 au fost considerate ca întemeiate
Anul trecut, la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Maramureș au fost înregistrate 1.124 de reclamații. Acestea au vizat produse alimentare și nealimentare neconforme, produse și servicii financiar-bancare, abonamente de telefonie fixă și mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diferiți operatori economici ș.a.
Repartizate pe domenii, aceste reclamații au avut următoarea pondere:
- produse și servicii nealimentare – 1041
- produse și servicii alimentare – 46
- produse și servicii financiar-bancare – 37
În momentul de față, 28 dintre reclamații sunt în perioada de cercetare, iar 1.096 au fost soluționate astfel:
- neintemeiate – 308
- întemeiate – 322
- rezolvate amiabil – 330
- nesoluționabile – 34
- clasate – 38
- redirecționate – 52
- retrase – 12















