În Centrul Vechi din Baia Mare: O seară de colind autentic și tradiție, alături de Grupul Iza - 49 minute în urmă
Lecții de la polițiști pentru elevii de la Școala „Lucian Blaga” - 2 ore în urmă
In memoriam Antoniu Tiberiu Florian, sigheteanul omorât în Revoluția din decembrie 1989 - 2 ore în urmă
CSS Baia Sprie: rezultate impresionante la December Run 2025 - 3 ore în urmă
Elevii de la Liceul Internațional din Baia Mare, în vizită la Muzeul Tarnița din Băița - 3 ore în urmă
Parfumuri contrafăcute scoase la vânzare în parcare - 3 ore în urmă
Despre visul unei Filarmonici la Baia Mare - 3 ore în urmă
Daruri de la polițiștii de frontieră pentru familii cu probleme - 5 ore în urmă
Revoluția Română: 17 decembrie 1989, Timișoara. Ziua în care Ceaușescu a dat ordin să se tragă - 6 ore în urmă
Lăpușencele au adus „Mirosul Crăciunului” pe scena Teatrului Național din București - 6 ore în urmă
Maramureșul promovat de pe piața din Coreea de Sud, China și SUA
În perioada 16-20 septembrie, o echipă a postului Chosun TV din Coreea de Sud a filmat în Maramureș pentru un documentar de promovare turistică, ce va fi difuzat în cadrul programului “Art in Space: Romania”. Acesta presupune realizarea a 13 episoade – a câte 30 de minute fiecare – în mai multe zone turistice din România. Echipa de filmare e compusă din trei membri și utilizează tehnici inovatoare de filmare 4K, combinând filmări clasice (la sol) cu cele din satelit și dronă.
Obiectivele turistice din Maramureș la care s-au realizat filmări pentru cele 30 de minute ale episodului dedicat județului sunt:
- Baia Mare – cu Piața Libertății, Piața Cetății, Turnul Sf. Ștefan, Muzeul Județean de Etnografie, Catedrala Episcopiei Maramureșului și Sătmarului.
- Bârsana – cu Mănăstirea Bârsana
- Borșa – cu Cascada Cailor, Fântâna Stanchii
- Munții Rodnei – Vf. Pietrosul Rodnei
- Săpânța – cu Cimitirul Vesel și meșterii populari
- Biserica UNESCO din Budești
- Satul Breb şi meșteri populari de pe destinația EcoTurism
- Vișeu de Sus și o călătorie cu Mocănița.
Documentarul în 13 episoade este adresat pieței din Republica Coreea, China și SUA, urmând a fi difuzat prin televiziune şi online.
















