Este posibil astăzi Umanismul? (foileton 2) - 1 oră în urmă
Campania Națională de Colectă de Crăciun: Băimărenii sunt invitați să doneze alimente pentru cei aflați în nevoie - 1 oră în urmă
20 de ani de American Spaces la American Corner Baia Mare - 1 oră în urmă
Reamenajarea spațiului de studiu al Bibliotecii Județene „Petre Dulfu” Baia Mare - 2 ore în urmă
Spitalul Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” Baia Mare organizează concurs pentru funcția de manager - 2 ore în urmă
Știința Explorări joacă două meciuri în trei zile cu CSM București pe teren propriu - 2 ore în urmă
Peste 50 de clădiri și terenuri degradate din Baia Mare intră pe lista cu impozitare specială - 2 ore în urmă
Noul showroom Toyota Baia Mare și-a deschis porțile - 3 ore în urmă
„Cupa Crăciunului” va aduce magia sărbătorilor pentru șahiștii băimăreni - 4 ore în urmă
Autobuzul lui Moș Crăciun se pregătește să pornească la drum în Baia Mare - 4 ore în urmă
Spitalul Județean Baia Mare: Întâlnire între conducerea unității sanitare și cea a serviciului maramureșean de Ambulanță! Vezi care este scopul!
Spitalul Județean Baia Mare: Întâlnire între conducerea unității sanitare și cea a serviciului maramureșean de Ambulanță! Vezi care este scopul!
Întâlnire organizată de SJUBM, manager Oros George Alexandru cu participarea Serviciului de Ambulanță Județean de Ambulanță Maramureș, manager, Ligia Micle.
Spitalul Județean De Urgență Dr. Constantin Opriș a organizat întâlnirea de lucru privind activitatea în beneficiul pacientului, la care au fost invitați reprezentanți ai Serviciului Județean de Ambulanță Maramureș.
„În cadrul întâlnirii s-a discutat despre activitatea celor două instituții în beneficiul pacientului și despre necesitatea unor standarde de calitate în formare privind trecerea pacientului din mediul familial în mediul de spital.Toți cei prezenți au fost invitați să expună situația unității pe care o reprezintă și eventualele propuneri. Întâlnirea a fost apreciată ca fiind utilă, interactivă și, desigur, oportună.
Prin această întâlnire dorim ca fiecare angajat din SJUBM și din Serviciul Județean de Ambulanță Maramureș să înțeleagă că centrul activității noastre este pacientul și că în momentul întălnirii cu acesta este esențială comunicarea, empatia, astfel încât pacientul să fie tratat cu responsabilitate și blândețe”, arată reprezentanții unității sanitare.
C.Ț.


















