Iulia Ioana Vlad a obținut Premiul Special al Fundației „Valeria Peter Predescu” în cadrul Festivalului-Concurs Național de Interpretare a Cântecului Popular Românesc de la Bistrița - 11 ore în urmă
Ionel Bogdan și echipa sa alături de antreprenorii și angajații companiilor din Baia Mare: „Îmi asum acest parcurs, să reconstruim din temelii orașul” - 17 ore în urmă
Câinii ghizi ai persoanelor cu dizabilități au acces în toate spațiile publice - 18 ore în urmă
Doi elevi de la „Lucaciu” calificați la etapa națională a Olimpiadei „Cultură și spiritualitate românească” - 18 ore în urmă
CS Minaur a intrat în posesia medaliilor câștigate în această ediție de campionat - 18 ore în urmă
Reîncep cursele aeriene de pe Aeroportul Internațional Maramureș către Antalya - 18 ore în urmă
Școala ”Iorga” obține un loc meritoriu, la grupa gimnaziu, la faza națională a Olimpiadei Sportului Școlar la Handbal Băieți - 18 ore în urmă
”Amintiri de (Min)aur” se lansează în 17 mai - 18 ore în urmă
Trei medalii pentru CS Știința Electro Sistem Baia Mare, în Gorj, la Campionatul Național pe Echipe - 18 ore în urmă
Restricții rutiere în Sighetu Marmației pentru ”Maramureș Car Show” - 19 ore în urmă
Cât ne costă masa de Paște
Într-un studiu realizat de Veranda Mall, despre bugetul alocat pentru sărbătorile pascale din acest an, au răspuns peste 2.200 de români. Peste 40% dintre participanți alocă același buget ca și anul trecut. Din cauza scumpirilor, cei mai mulți dintre români sunt prudenți cu bugetul pentru masa de Paște, gestionând cheltuielile în funcție de contextul economic și de schimbările din viața personală. Nu sunt puțini nici cei ce sunt dispuși să scoată mai mulți bani din buzunar pentru a se simți bine cu ocazia sărbătorilor Pascale. 32.5% au declarat că vor cheltui mai mult anul acesta, comparativ cu 2023.
Conform studiului, majoritatea respondenților intenționează să pună deoparte, pentru masa de Paște, până în 600 de RON
Marea parte a cheltuielilor se va îndrepta către mâncare și băutură (63.7%), urmată de cadouri (20.8%) și îmbrăcăminte (6.6%). Doar 5% dintre participanți au declarat că vor aloca bani pentru o vacanță, cu un interes deosebit în rândul generației Z și al celor de vârsta a treia.
Când vine vorba de mâncarea pusă pe masă, aproape toți românii aleg să-și cumpere ingredientele necesare pentru a găti ei preparatele. Doar 6.8% dintre ei, aleg să cumpere mâncare gata făcută.
Lăcrimioara ZOTA