208 șefi de promoție din Maramureș au fost răsplătiți pentru rezultatele deosebite - 10 ore în urmă
Cum să îmbunătățești calitatea sunetului unui instrument muzical second hand? - 10 ore în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: „Cu cât devii mai conștient de ceea ce gândești, cu atât este mai ușor să te separi de gândurile tale” - 13 ore în urmă
Vor avea loc zilele spiritualității și culturii la Mănăstirea Rohia; Se împlinesc 60 de ani de la eliberarea din închisoare a marelui Nicolae Steinhardt - 14 ore în urmă
Impresiile artiștilor Taberei de creație de la Ardud, la vizitarea Muzeului Memorial Gheza Vida - 14 ore în urmă
Ne mai despart câteva ore de la deschiderea Jocurilor Olimpice de la Paris - 16 ore în urmă
PS Iustin: „Îi purtăm în suflet pe bătrânii noștri care sunt memoria vie a familiei, a comunității, a neamului. Ei sunt o istorie, o carte deschisă” - 17 ore în urmă
Copiii din Vișeu de Sus au pornit într-o aventură tradițională - 17 ore în urmă
Ateliere pentru elevi și profesori la Școala de vară „Merito” - 17 ore în urmă
Mai multe servicii prestate gratuit de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară - 18 ore în urmă
Cât ne costă masa de Paște
Într-un studiu realizat de Veranda Mall, despre bugetul alocat pentru sărbătorile pascale din acest an, au răspuns peste 2.200 de români. Peste 40% dintre participanți alocă același buget ca și anul trecut. Din cauza scumpirilor, cei mai mulți dintre români sunt prudenți cu bugetul pentru masa de Paște, gestionând cheltuielile în funcție de contextul economic și de schimbările din viața personală. Nu sunt puțini nici cei ce sunt dispuși să scoată mai mulți bani din buzunar pentru a se simți bine cu ocazia sărbătorilor Pascale. 32.5% au declarat că vor cheltui mai mult anul acesta, comparativ cu 2023.
Conform studiului, majoritatea respondenților intenționează să pună deoparte, pentru masa de Paște, până în 600 de RON
Marea parte a cheltuielilor se va îndrepta către mâncare și băutură (63.7%), urmată de cadouri (20.8%) și îmbrăcăminte (6.6%). Doar 5% dintre participanți au declarat că vor aloca bani pentru o vacanță, cu un interes deosebit în rândul generației Z și al celor de vârsta a treia.
Când vine vorba de mâncarea pusă pe masă, aproape toți românii aleg să-și cumpere ingredientele necesare pentru a găti ei preparatele. Doar 6.8% dintre ei, aleg să cumpere mâncare gata făcută.
Lăcrimioara ZOTA