Centru de zi, în comuna Rona de Jos. Proiectul a obținut o finanțare nerambursabilă - 14 minute în urmă
Ziua Internațională a Securității și Sănătății în Muncă, marcată pe 28 aprilie - 2 ore în urmă
CIBUS – Proiect pentru reducerea risipei de alimente, demarat și în Maramureș - 2 ore în urmă
„Cântați, Domnului, cântați”: La Sighet va avea loc a III-a ediție a Festivalului concurs de cântări religioase - 3 ore în urmă
„Marea Carte a Madrigalului” va fi lansată în Baia Mare - 3 ore în urmă
Rezultate bune și medalie obținută de Galactic Baia Mare în Suceava - 3 ore în urmă
Protopopiatul Baia Mare: Au fost premiate proiectele catehetice înscrise în Concursul Național „Hristos – Cuvântul care vindecă” - 4 ore în urmă
9 medalii, din care 3 de aur, pentru ACS Dragonul Baia Mare la Campionatul European de Taekwon-do ITF - 4 ore în urmă
Școala de dans Medio Monte Baia Sprie, medalii obținute la Bucovina Dance Cup - 4 ore în urmă
Remus Rogojan își lansează prima carte, „Dragoste la plic” - 6 ore în urmă
ITM Maramureș vine cu precizări privind formalitățile de angajare
Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) Maramureş vine cu câteva informații pentru angajatori, pentru o colaborare mai eficientă şi scurtarea timpului de realizare a formalităţilor de angajare. După realizarea primei angajări, care se materializează prin depunerea primului Revisal pe un suport electronic la sediul instituţiei, angajatorii pot solicita eliberarea parolei de transmitere on-line al Revisalului. Actele pe care angajatorii sunt obligaţi să le prezinte pentru obţinerea respectivei parole sunt:
- solicitarea scrisă pentru eliberarea parolei;
- împuternicire semnată de angajator, în cazul în care persoana care solicită obţinerea parolei este alta decât reprezentantul legal al angajatorului;
- copie a certificatului de înregistrare la registrul comerţului;
- copia actului de identitate al persoanei împuternicite.
“Reamintim angajatorilor care în activitatea lor utilizează zilieri că registrul de evidenţă a zilierilor se transmite în format electronic din luna ianuarie 2019. Modelul registrului electronic de evidenţă a zilierilor poate fi procurat de la sediul instituţiei noastre – biroul evidenţă zilieri – sau de pe site-ul instituţiei parcurgând următorii pași: informaţii publice – formulare tip – formulare relaţii de muncă – zilieri formulare – fişier model registru electronic al zilierilor pentru depunere la ITM. Transmiterea registrului electronic creează un istoric al zilierului, urmând ca după apariţia aplicaţiei obligatorii (din luna decembrie 2019) transferul datelor să fie mult mai uşor şi eficient”, precizează Dragoș Năcuță, inspector șef al ITM Maramureș.