Spirit maramureșean la Bistrița: Ionuț Uivaroși și Grupul Codrenii, într-un concert extraordinar de colinde - 2 ore în urmă
Omul potrivit, la locul potrivit: Sergent major Gabriel Petrovan, pompier al ISU Maramureș, a salvat un om care se înecase - 5 ore în urmă
Sera de acasă – cum îți aduce legume sănătoase pe masă tot anul? - 5 ore în urmă
O nouă ediție de titluri de stat Tezaur. Dobânzile sunt de până la 7,40% - 7 ore în urmă
Magia sărbătorilor a cuprins Târgu Lăpuș: Târgul de Crăciun a fost plin de lumină, colinde și bucurie - 7 ore în urmă
Magia Crăciunului și-a făcut simțită prezența în cadrul concertului de colinde desfășurat la Seini - 7 ore în urmă
La Colegiul de Arte din Baia Mare, copiii spun „Împreună prindem curaj” - 7 ore în urmă
Îndrăgitul eveniment „Crăciun în Maramureș” are loc în 20 decembrie, la Muzeul Satului din Baia Mare - 7 ore în urmă
Înotătorii de la CS Seini au cucerit numeroase medalii la Cupa Moș Nicolae 2025 de la Pitești - 7 ore în urmă
Festivalul de Colinde „Deschide ușa, creștine!” va avea loc și anul acesta, în comuna Fărcașa - 8 ore în urmă
Atenţionare de călătorie în Spania – grevă a personalului de bord al Ryanair
Ministerul Afacerilor Externe informează cetăţenii români care se află, tranzitează sau doresc să călătorească în Spania utilizând transportul aerian că, pe fondul grevelor anunţate de compania aeriană Ryanair, orarul zborurilor ar putea fi afectat. Astfel, cursele operate de compania aeriană Ryanair ar putea suferi modificări în următoarele zile din luna septembrie 2019 (respectiv prima zi de luni şi zilele de vineri şi duminică): 8, 13, 15, 20, 22, 27 şi 29 septembrie.
Se recomandă cetăţenilor români să consulte site-urile oficiale ale companiilor pentru a se informa asupra stării curselor aeriene aferente călătoriilor programate.
Cetăţenii români pot solicita asistenţă consulară la numărul de telefon al Secţiei Consulare a Ambasadei României în Regatul Spaniei: +34917344004, apelurile vor fi redirecţionate către Centrul de Contact şi Suport al Cetăţenilor Români din Străinătate (CCSCRS) şi preluate de către operatorii call center în regim de permanenţă.















