„Focurile de Paște” de la Groși - 3 ore în urmă
Sărbători binecuvântate. Mesajul președintelui CJ Maramureș, Ionel Bogdan - 4 ore în urmă
„Osima” – proză de Marian Ilea, partea a VII-a - 4 ore în urmă
Sărbători Pascale: Mesajul administratorului public al județului, Gabriel Bogdan Ștețco - 4 ore în urmă
Emisiunea ROventura, din nou în Maramureș. Pregătirile de Paște sunt în toi - 5 ore în urmă
Un nou drept pentru pacienții asigurați în sistemul de sănătate - 5 ore în urmă
Noua lege a salarizării va rotunji retribuțiile românilor - 6 ore în urmă
„Paști în Maramureș”la Sighetu Marmației - 6 ore în urmă
Polițiștii șomcuteni, gest de suflet în Vinerea Mare - 7 ore în urmă
În luna mai se sărbătoresc 10 sfinți tămăduitori - 8 ore în urmă
100 de reclamații/lună la Protecția Consumatorilor
Anul trecut, la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Maramureș au fost depuse 1.236 de reclamații, cu următoarea repartizare pe domenii:
- Produse și servicii nealimentare – 1.150;
- Produse și servicii alimentare – 42;
- Produse și servicii financiar-bancare – 44.
Potrivit unui raport al instituției, din totalul reclamațiilor înregistrate, 88 încă sunt în perioada de cercetare, iar 1.148 au fost soluționate astfel:
2 Comentarii în această postare
Vardai Tibor
…Buna ziua.
Cum se face o reclamatie la P.C.?
Magazinul Supeco vinde si produse expirate si exista diferente de pret între raft si casa.!
Chiar nu se pot lua masuri?
Nimeni nu-i verifica???
DirectMM
Reclamația O puteți depune personal la OPC Maramureș; o puteți trimite prin corespondență la adresa acestuia: Baia Mare, str. Dimitrie Cantemir nr. 4B, cod 430093; o puteți trimite la e-mail reclamatii.maramures@anpc.ro sau prin formularul on-line, pe care îl găsiți – cu toate detaliile, inclusiv condițiile necesare pentru ca reclamația să fie luată în seamă – la adresa http://www.anpc.gov.ro/articol/536/cum-se-depune-o-reclamatie