Patru jucători de la CS Minaur, convocați la națională - 11 minute în urmă
Sistemul de Intrare/Ieșire (EES), cu preluarea datelor biometrice, funcționează, de azi, în PTF Sighet - 1 oră în urmă
„Frunză verde, verde”: Îndrăgita artistă Anda Horoba a readus la viață o colindă veche din satul natal - 2 ore în urmă
Restricții de circulație în Baia Mare pentru un transport agabaritic - 2 ore în urmă
Profesoarele Mariana Pop și Natalia Pop din Târgu Lăpuș și-au încheiat activitatea la catedră, primind diplome de apreciere și recunoștință - 2 ore în urmă
Justiție Capturată: Documentarul care a zdruncinat opinia publică ajunge pe postul național - 3 ore în urmă
Îndrăgitul eveniment „Crăciun în Maramureș” debutează cu Parada Colindătorilor - 4 ore în urmă
Corul bărbătesc din Finteușu Mare a adus un omagiu Eroilor Români îngropați în Cimitirul din Zvolen din Slovacia - 4 ore în urmă
Doliu în lumea artistică: S-a stins din viață Nicolae Cațavei, pictor dotat cu o mare forță expresivă - 4 ore în urmă
Polițistul anului, declarat incompatibil deoarece… cânta rock în timpul liber - 5 ore în urmă
Atenționare de la MAE
Ministerul Afacerilor Externe (MAE) îi informează pe cetăţenii români care doresc să călătorească în Austria sau să o tranziteze cu privire la emiterea de către autorităţile locale a unui cod roşu de ninsori şi a unui cod galben de vânt pentru perioada 8 – 11 ianuarie, relatează Agerpres.
În perioada menţionată, vor fi ninsori masive cu depunere a unui strat consistent de zăpadă (inclusiv cu pericol crescut de avalanşe), în special în landurile Tirol, Niederosterreich, Salzburg, Vorarlberg, Oberosterreich şi Steiermark, precizează MAE într-un comunicat.
De asemenea, pot exista blocaje în circulaţia rutieră şi drumuri închise în respectivele landuri.
Cetăţenii români pot solicita asistenţă consulară la numerele de telefon ale Ambasadei României la Viena 0043-1-503.24.65, 0043-1-505.23.81 şi 0043-1-230.95.10, apelurile fiind redirecţionate către Centrul de Contact şi Suport al Cetăţenilor Români din Străinătate (CCSCRS) şi preluate de către operatorii call center, în regim de permanenţă.















