Copiii Ansamblului „Florile Chioarului” din Săcălășeni, vizitați de Moș Nicolae - 3 minute în urmă
„Întâlnire între prietenii naturii”: Educație ecologică prin joc și culoare la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza“ din Baia Mare - 17 minute în urmă
Daruri de la Moș Nicolae pentru copiii din Tăuții Măgherăuș - 21 minute în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Când vina organizează emoția - 40 minute în urmă
Start oficial pentru PROALL, un proiect transfrontalier România–Ucraina pentru intervenții la incendii - 1 oră în urmă
Este posibil astăzi Umanismul? (foileton 2) - 3 ore în urmă
Campania Națională de Colectă de Crăciun: Băimărenii sunt invitați să doneze alimente pentru cei aflați în nevoie - 3 ore în urmă
20 de ani de American Spaces la American Corner Baia Mare - 3 ore în urmă
Reamenajarea spațiului de studiu al Bibliotecii Județene „Petre Dulfu” Baia Mare - 3 ore în urmă
Spitalul Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” Baia Mare organizează concurs pentru funcția de manager - 3 ore în urmă
Maramureșul are o nouă rută cultural-turistică; Își propune promovarea meșteșugurilor tradiționale și a meșterilor populari
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a certificat o nouă rută cultural – turistică elaborată de autoritățile județene. Este vorba de ”Meșteri și Meșteșuguri”, rută dezvoltată pe plan regional, care își propune promovarea meșteșugurilor tradiționale și a meșterilor populari.
Identitatea culturală și valorile tradiționale ale Maramureșului sunt promovate prin arta cu care meșterii populari păstrează vii meseriile tradiționale. Pentru că identitatea unui popor ca națiune are la bază istoria, cultura și tradițiile.
Meșteșugurile tradiționale maramureșene reprezintă moștenirea dăruită nouă de străbuni. Într-o eră a consumerismului, migala lucrului manual trebuie promovată, iar meșterii populari trebuie susținuți în transmiterea tainelor meșteșugurilor deprinse din generație în generație.
Rutele cultural – turistice sunt menite a fi instrumente pentru promovarea și dezvoltarea produselor turistice, având componente culturale și canale de comunicare, prin schimburile de bune practici.















